Çankırı Kayak

Kış aylarının en keyifli aktivitelerinden biri olan kayak Çankırı Ilgaz'da meraklılarını bekliyor.

Kış mevsiminin vazgeçilmez aktivitelerinden biri olan kayak, Ilgaz Dağı Milli Parkı en özel kılan aktivitelerden. Kar kalitesi ve pistlerin herkese hitap etmesi bakımından unutulmaz deneyimler yaşatan milli parkta giriş, orta ve ileri seviye olmak kaydıyla 3 adet pist bulunuyor.  Aynı zamanda bazı otellerin kendisine özel alıştırma pistleri de bulunuyor. Kendinize ait malzemeleriniz yoksa tesislerden de kiralanma imkanı da bulunan milli parkta hem profesyonel hem de hobi amaçlı kayak severlerin sık ziyaret ettiği yerlerin başında geliyor.

Ilgaz Çankırı TR, Kıssenir, 18400 Saraycık/Ilgaz/Çankırı, Türkiye

Değerlendirmeler

Google Yorumlarda 1175 yorumun ortalaması 4.3
Zehra Betül Hankulu
07 Şub 2022
(11 ay önce)
Mükemmel bir yer! Sadece felaket soğuk 🥶🥶🥶😲 şayet kış vakti Ilgaz doruklarına telesiyejle çıkmayı düşünüyosanız mutlaka donanımlı olun iki mont giyin ya da ne biliyim dağ tırmanışları için özel kıyafetler kullanabilirsiniz! Özellikle inişte felaket bir esinti oluyor! Çıkışta sizi tam dağın doruğunda içinde ateş yanan bir kafe bekliyor: Zirve Cafe! 😃😃 Allah onlardan razı olsun aldıkları her kuruş helali hoş olsun gerçekten çok zor bir şartta çalışıyorlar! 😔😨
Burak Karaman
03 Nis 2022
(9 ay önce)
Teleferikte sayılı biniş paketi yok örneğin 3-5-10-15 binişlik tarife neden yok. Çoğu kayak merkezinde bu uygulama var gittim ve deneyimledim. Bunu görevliye sorduğumda bizim sistemimiz böyle cevabı aldım. Değiştirin dedim çok pahalı bütün sistem değişmesi lazım dedi alakası yok sistemde iki satır kod yazacaksınız hepsi bu. Tek biniş 30 gün boyu 130 lira fiyat çok pahalı. Eşimle gittik o bir kaç kez çıktı ben 4 kez çıktım 2 adet gün boyu almak zorunda kaldık. Erciyeste böyle bir uygulama yok 9 binişlik 90 liraya almıştık hem de sezon ortasında. Ayrıca teleferik neden 16:45 de kapanıyor Aralık ocak ayında belki hava kararmasindan dolayı normal olabilir ama biz mart ayında gittik 16:45 oldumu pat kapandı hiç esneme yok. Hava kararmasına daha 2 saat var üstelik. Erciyes ve diğer kayak merkezlerinde 24 saat teleferik çalışıyor burası hem pahalı hem süreli. Kayak pantolonu kiralarken pantolona 100 lira dedi erciyeste bile 50 lira burda neden böyle dedim orda rekabet var ondan dedi. Ha sizde tek el olduğunuz için böyle yani dedim güldü haklısın diyemedi tabi.manzara ve pist olarak güzel. Ama pist için kolay ve en zor seviyeler var orta seviyeler yok bu kötü. Manzarası bütün kayak merkezlerinden iyi. Memleketim olmasa gelmem ama yakın olduğu için tercih ediyoruz. umarım gelecek sezon daha iyi hizmet alırız
Hasan Güngör
10 Oca 2022
(11 ay önce)
Ortam güzel. Yolu iyi. Otopark var. Çok pahalı değil. 1 tane uzun pist var. Kalabalık değil. 2022 ocak: teleferik 130₺ günlük Kayak takımı 150₺ günlük Sucuk ekmek + içecek 40₺ Erciyeste daha güzelini iyisini gördüm ancak burası da iyi beğendim.
Bilal e
28 Oca 2022
(11 ay önce)
Mükemmel bir tesis belediyeye ait bir yer. Yemek ucreti ekmek arasi+icecek 40 tl. Teleferik gidis gelis 30 tl. Kizak kiralamak 30 tl ( 1 saatlik) her sey mevcut. Kayak takimi 150 tl kiralama. Guzel sakin bir yer ama hafta sonu asiri kalabalik. Teşekkür ediyoruz.
HÜSEYİN ERDOĞAN
03 Şub 2022
(11 ay önce)
Ilgaz Dağı Milli park bölgesinde, iki adet kayak pisti olan çok güzel bir yer. Pistin biri yeni başlayan ve orta seviye, diğeri profesyonel düzeyde. Kayak ve snowboard kiralayabilirsiniz. Telesiyej var.Yiyecek ve içecek için restoran var.