Dalyan Tekne Turu

Array

Rotaları; caretta carettalarla birlikte yüzebileceğiniz İztuzu plajı, Köyceğiz Gölü, Termal Çamur, Kaunos Kral Mezarları ve çevredeki mavi yeşil koylar olan tekne organizasyonu, Dalaman’ın tadını çıkarabileceğiniz en keyifli aktivitelerden birisi. 10.00 – 18.00 saatleri arasında yapılan tura yemekler dahil.

Dalyan, Atatürk Blv. no 79, 48840 Ortaca/Muğla, Türkiye

Nilüfer Yılmaz
28 Eki 2022
Dalyan da Kaptan Hakan Denizhan1 teknesi önerebileceğim kendinizi harika hissedeceğiniz tekne ailenizle sevdiklerinizle harika vakit geçirebilirsiniz.Gerekli indirimler de yapılıyor zaman kısıtlaması yok meyve ikramı çay kahve ücretsiz gün boyu... Mutlaka Hakan kaptanla bir gezi yapın farkı siz de göreceksiniz
hülya özdemir
27 Kas 2021
(bir yıl önce)
2019 yılının haziran ayında annemle dalyan turuna katıldık.Çamur banyosu-Sultaniye Kaplıcaları-Kaya Mezarlıkları ve İztuzu Plajında günümüz çok güzel geçmişti.Gerçekten doğa harikası tek kelimeyle.
Meryem Öztepe
06 Tem 2021
(bir yıl önce)
Mükemmeldi,iztuzu plajına gittik,giderken çeşitli manzaralar gördük,kral mezarları en güzeliydi tabiki 👍🏻
Pelinka
25 Tem 2021
(bir yıl önce)
Hayatımdaki en güzel tekne turuydu.İkinci sırada da Kekova var. Dalyandan kalkan tekne kral mezarlarının önünden geçerek Gazlıgöl, iztuzu plajı , Köyceğiz ve çamur banyosu molaları veriyor.öğle yemeği ızgara ve ev yapımı lezzetli mezeler eşliğinde çok güzeldi. Herkese tavsiye ederim fiyatlar da gayet uygun 👍
HALUK
28 Tem 2018
(4 yıl önce)
Arkadaşlar gezi bitmeden ayrıntılı olarak anlatmak istiyorum. Dalyan tekne turu nedir ne değildir. Cumartesi tura gitmeye karar verdik ve Cuma günü sahilde gezerken biletlere baktık. 75 lira dediler. Ne yaptıysam 65 e düşmediler. Bizde tanesini 70 lirdan aldık. Sahilde dalyan turunu satan çok firma var ama tura giden 2 büyük gemi var. Bizim gittiğimiz BARKAS tı. Sabah 9.30 gibi hareket ediyorlar. 10.00 gibi Keçi adasının doğusunda Cennet Koyu olarak bilinen yere geliyorlar. İnsanları hortumla bir güzel ıslatıp denize döküyorlar. Yarım saatlik bir yüzme molasından sonra 10.30 gibi burdan ayrılıyorlar. Bir sonraki durak İztuzu plajına gelmeden önce 11.30 da öğle yemeği başlıyor. (Yorum yapmıycam yemek resimlerini yayınladığım fotolarda görebilirsiniz.) Eskiden 3 çeşit yemek olurdu bu tür tekne gezilerinde Şimdi sadece Tavuk Nugget var. 12 gibi Gemiler İztuzu plajının karşısındaki kayalıklara yanaşıyor. Ordan yaklaşık 20 kişilik teknelerle İztuzu plajına çıkarıyorlar. İztuzu plajının özelliği Köyceğiz gülünden gelen tatlı suyla deniz suyunun kesiştiği noktada oluşması ve 6 km kadar uzun olması. Burada kamplumbağa görebileceğinizi söyleyenlere çok itibar etmemenizi öneririm. Sadece ben değil gezide kimse kaplumbağa göremedi. 1 gibi İztuzu plajından küçük teknelerle ayrılıp Dalyan diye isimlendirilen sazlık bölgeden geçiyoruz. Sazlık bölgeden geçerken en dikkat çekici turistik yer tabiki Kaunos Kaya Mezarları. Tekne fotoğraf için burada 10 dk. duruyor. Daha sonra saat 3 gibi 1 saatliğine Çamur banyosunun yapılacağı merkeze gidiliyor. Biz Dalion adlı bir yere gittik. Çamur banyosu dediğimiz şey aslında kil banyosu. Doğal bir yer değil çamur ve kil dışardan getirilerek oluşturulmuş. 4 gibi burdan çıkılıyor Dalyan sazlığından geri döndükten sonra 5 gibi İztuzu plajının karşısında bizi bekleyen Büyük gemilerimize biniyoruz. Sabahtan A la Carte yemek ve mavi yengeç siparişi verenler onları yemeye başlıyor. Marmariste 90 lira olan mavi yengecin burda 30 tl olduğunu söylediler ve durmadan yengeç promosyonu yaptılar. 5.20 gibi ise Marmarise dönüş için yola çıktık. Tur bölgesi boyunca internetin olmadığı bir bölge yoktu. Ben kendim şahsen büyük gemiden tat almadım. Çalışanlar çok kaba, sürekli bir pazarlama anonsu yapılıyor. Bireysel olarakta satış görevlileri 40 kere elinde malzemelerle gelip yermisiniz, alırmısınız, içermisiniz? Fiyatları bilmiyorum çünkü ısrar edilen yerlerden birşey alıp yemediğim için büyük gemiden hiç birşey almadım. Küçük gemide ise biz 9 nolu tekeneydik. Küçük gemiden çok zevk aldım.Müzikler güzeldi. İnsanlar eğlendi oyun oynadı. Bira ve pringles aldım ikise 13 er liraydı. Küçük su 3 adet 5 lira. Birde Aksaz bölgesinden geçerken burada avlanmak yasak olduğundan dolayı Yunus görebileceğimiz söylenmişti. Ben görmedim ama birkaç kişi uzaktanda olsa gördüğünü söyledi. Genel olarak büyük gemidekiler sürekli birşey satmaya çalışıyorlar küçük gemidekiler ise eğlendiriyorlar.
Marmaris Günübirlik Tekne Turu

Deniz tutkunları için Marmaris’te belki de yapılabilecek en keyifli aktivite tekne turları. Sahil boyunca Marmaris merkezde ve İçmeler ...