Adalar Müzesi

İstanbul’un ilk çağdaş kent müzesi olan Adalar müzesi 2010 yılından beri eski bir helikopter hangarında hizmet veriyor. Müzede Bizans ve Osmanlı dönemine dair pek çok dökğman bulunuyor. Büyükada’nın en eski tarihsel bölgesi olan Aya Nikola bölgesinde bulunan bu müzeyi Pazartesi hariç her gün ziyaret edebilirsiniz. Giriş ücretleri : Tam: 20₺ - Öğrenci: 10₺

Aya Nikola Mevkii, Büyükada-maden, Büyükada, 34970 Adalar/İstanbul, Türkiye

Değerlendirmeler

Google Yorumlarda 733 yorumun ortalaması 4.2
Yoldaki İzler
28 Şub 2022
(10 ay önce)
Adalar gibi dünyalar güzeli bir yere yakışmayacak çirkinlikte bir binaya sahip bir müze. Onlarca sahipsiz boş kalmış Bahçeli köşk varken at barınaklarının yanında, ada merkezi uzak, inşaat prefabriklerden bozma bir yerde müze kurulması olacak bir şey değil. 10 yıl önce de görüp değmez diye girmemiştim. Bugün ne var diye bakayım dedim içeriği de bomboş. Girişteki zırh balığı fosili harici orjinal bir obje göremedim. Ada kültürüne ait yüzlerce eser toplanmasını umarken bir kaç eser harici beklentimin altında kaldı.
Özen Kartal
28 Tem 2022
(5 ay önce)
Çok zayıf kalmış sergi anlamında, ücretsiz olmadı gereken bir müze zira fotoğraf ve yazılar daha yoğun. Cafesi olması güzel ama pahalı gibi bilmiyorum Ada için normaldir belki zira ucuz pahalı algımız şaştı. Su 8 tl onu belirteyim. Müzeye giriş 20 tl. Öğrenci 10 tl. İlgililer kibar ve yardımsever.
Yunus UYSAL
07 Ağu 2022
(4 ay önce)
İskeleden yürüyerek gittik. Yaklaşık 1 saat sürdü. Resepsiyonda güler yüzle karşılıyorlar. İçerde adaların tarihi, etnik ve kültürel yapısıyla ilgili eşyalar, basılı ve görsel dökümanlar konumlandırılmış. Ailece ziyaret ettik ve çok keyif aldık. Dönüşte müze önünden geçen elektrikli belediye minibüslerini kullandık.
Y.E Emir
21 Ağu 2022
(4 ay önce)
Güzel bir müze 20 lira yapilacak aktivite kalmadı zaten :) müze gezmek en azindan iyi hissettiriyor. Bina çok dandik prefabrikten bozma içerik zayıf kalmış. Zırhlı balik güzeldi en orijinal ve görmeye değer eser oydu
Melike
22 May 2022
(7 ay önce)
müzeyi gezmek ilginçti ve bilgilendiriciydi. çıktıktan sonra karşısındaki kafeye oturup brownie yedik. ertesi gün de merkezden sırf brownie yemek için tekrar geldik ve yürüyerek dönmek zorunda kaldık. o kadar tatlı bir yer. hafta sonu dönüş yolunu yürümek istemiyorsanız bisikletle gelmeniz daha mantıklı olur çünkü bütün otobüsler dolu oluyor ve yer bulamıyorsunuz. biz yürürken yanımızdan geçen bütün otobüsler de doluydu.
Atatürk Müzesi

Atatürk Müzesi, Türkiye'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün yaşadığı ev olarak tarih ve anlam dolu bir mekandır. Burada, Türkiye ...
Sancaktepe Bilim Merkezi

Planetaryum, gözlemevi ve deney ünitelerinden oluşan Sancaktepe Bilim Merkezi çocukların hem eğleneceği hem de öğreneceği bir merkez. Merkez ...
İtfaiye Müzesi

İtfaiye Müzesi, Ateşin kullanımının insanlık tarihindeki önemini kavramak, sadece onu doğru kullanmakla kalmaz, aynı zamanda ateşe karşı korunma ...
Aya İrini Müzesi

Bizans’ın ilk kilisesi olan Aya İrini Kilisesi aynı zamanda revaklı bir avluya sahip tek kilisedir. Aya İrini kilisesi ...
Sait Faik Abasıyanık Müzesi

Sait Faik Abasıyanık Müzesi, Darüşşafaka Cemiyeti'ne bağışlanan kitapların telif hakları ve mal varlığını koruma amacıyla kurulmuştur. Türk hikâyeciliğinin ...