Betül'ün Mutfağı

Datça'da nefis ev yemeklerini afiyetle yiyebileceğiniz küçük bir aile işletmesi.

Hasan Efendi Caddesi, İskele, Hasan Efendi Cd 4/B, 48900 Datça/Muğla, Türkiye

Sevgi Tanyaş Bozkurt
19 Ağu 2022
Datça'ya gelmişsiniz her gün rakı meze ve kebap olmaz dedik. Yorumlara bakarak bu lezzetli durağa uğradık. Gerçekten yorumladıkları kadar var. Porsiyonlar tam doymalık ve inanılmaz lezzetli. Ev yemeklerinin hepsi efsane. Fiyat listesi yazmayacağım. Gelin kardeşim yiyin😁 saçma bir yerde 110 tl ye makarna yiyeceğime buraya gelip karnımı bir güzel doyururum. Fiyatına da bakmam. Buradan çok mutlu ayrıldım. Bütün çalışanlar güler yüzlü ve sempatik. Eşimle çok çok keyifli yemek yedik. Hem göze hem damağımıza hitap etti. Teşekkür ederim. Bir de hemen ertesi gün kahvaltıya geldik. Kişiye özel kahvaltı var. Onun da fotoğrafını ekleyeyim
Fuat Şahin
03 Ağu 2022
Datça'ya her sene gelirim ve mutlaka da akşam yemeği için ziyaret ederim. Her sene aynı özen ile hazırlanan, gayet başarılı, doğu ve güneydoğu illerinin mutfağından yemekleri de bulabileceğiniz bir restorant. 2022 Ağustos için belirtmek gerekirse fiyatları makul. Porsiyonlar tam yarım değil 😉 . Bu da bizim için önemli bir konu. Et yemeklerinde içerisinde tek tük et aramıyorsunuz, etleri de kaliteli. Kesinlikle aşırı baharat veya rahatsız edecek malzemeler de kullanmıyorlar. Tavsiye edilir.
melike akkaya
27 Ağu 2022
Eşimle Datça’ya geldiğimizde uğradığımız bu mekandan oldukça memnun kaldık. Çorbası, yemekleri, dolmaları muhteşemdi. Fıstıklı revaninin günü değilmiş sanırım sadece çünkü içi biraz hamur kalmış gibiydi ama yine de mükemmeldi. Kuru köfte, kuru dolma ve oraya özgü çorba tam puan! Fiyatlar lezzetine değiyor, yemekten sonra hiçbir mide ağrısı çekmedik.
Şeyma Akyel
19 Ağu 2022
Çok beğendik. Fotoda görülen kahvaltı tabağı 60 lira civarı olması lazım. Yemekleri inanılmaz lezzetli. Fiyat konusunda bence gayet makul. 1 porsiyon yemek alıyosunuz yanında pilavı salatası da oluyor ve 80 lira. Porsiyonlar baya büyük. Her şeyini beğendik mekanın. Bir sürü şey sipariş ettik ve bir tanesi bile lezzetsiz değildi.
özgür
20 Mar 2022
Datça gezimde uğradığım ve yemeklerini beğendiğim restoran. Fiyatları makul. Burada yemek yemeye diğer esnaflara sorarak karar kıldım.😊
Hani Baba Köftecisi

Fethiye'nin enfes lezzet duraklarından biri olan Hani Baba Fethiye Köftecisi, geleneksel Türk mutfağının eşsiz tatlarını modern bir dokunuşla ...
Bitez Mantıcı

Kıtır ve klasik mantı çeşitlerinin yanında çiğ börek de bulabileceğiniz küçük fakat nezih bir mekan.
Durak Otel Restoranı

Durak Otel Restoranı Fethiye'nin en gözde tatil bölgelerinden biri olan Ölüdeniz'de yer alan özel bir otel ve restoran ...