Dikmen Yaylası

Sakarya’nın en yüksek tepesi olma özelliği taşıyan Dikmen Yaylası 1722 metre yükseklikte bulunuyor. Dikmen yaylası kamp kurmaya uygun bir alan. Yaz aylarında da şenlikler ve etkinlikler düzenlenen Dikmen yaylası Sakarya’da çok ziyaret edilen yerlerden birsi.

Dikmen Yaylası, Dikmen, 54300 Hendek/Sakarya, Türkiye

Değerlendirmeler

Google Yorumlarda 47 yorumun ortalaması 4.7
Özkan Kurşunlu
04 Tem 2022
(6 ay önce)
Çok güzel bir yer daha önce yaylaya hiç çıkmamıştım şenlik için gittik bayıldım.
Mustafa Gürbüz
14 Tem 2022
(5 ay önce)
Dikmen Yaylasını çevrede (diğer yaylalarda) sorduğumda çok güzel olmadığı söylendi. Ama görecelik bu olsa gerek, beklediğimden çok daha güzel buldum. Çok yardımsever yayla sakinleri ve çobanlara karşılaştım. İneklere eşlik eden, onları güden ve yaklaştırmayan köpekleri hayretle izledim. Dikmen tepesinin eşsiz manzara hikayesini ziyaretçilerden dinledim. Fakat bulutların içinde kaldığımızdan çevreyi ve o manzaraları göremedim. Sadece kekik toplamakla, sis içinde yürüyüp çoban sohbetlerine katılmakla yetindim. Kekik topladım. Sisler içinde içime kekik ot ve çam kokuları çekerek Dikmen Tepesine yürüdüm. Akşam dönüş öncesi ot ve kekik kokulu mis inek sütü alıp döndüm. Hendek yolu oldukça rahat (diğer yayla yollarına göre).
• Sevilay Sağdıç •
22 May 2021
(bir yıl önce)
Burda eviniz yoksa günübirlik gelebilirsiniz.Yayla havası biraz serin olabilir.Yaniniza güneş kremi ve kapüşonlu bir hırka alsanız fena olmaz.
Sultann Karaçoban
03 Ağu 2020
(2 yıl önce)
1 ağustos 2020 kurban bayrami çıktık yola.. Dikmen yaylasına gitmeye yolda karar verdikk. Güzel, havadar, istanbuldan uzak biyer arayışı içindeydik ki buraya karar verdik..Yol biraz uzun araca göre de zorlayıcı olabiliyo.(Genel olarak iyi ama) havası akşam üstü serin oluyo.biz tam yayla daki evlerin altına kurduk çadırlarımızı.çoluk çocuk.. çeşme yanıbaşımızda..ihtiyacmz olan herşeyi getirdik yanımızda.yiyecek,aydınlatma,kışlık kıyafet vs. İki gece kaldık..yukarı yaylaya gezmeye gittik gizli de kalmış bi yer gibi kalabalık halkı var .evi olanlar filan. Mescid,vc var.memnun kaldık.gürültüden ve kalabalıktan uzak bi kamp istiyorsanız burası ideal derim..yolu az uzun olsada 2 3 gün kalmak için değer...
Sums S.
15 Kas 2019
(3 yıl önce)
Gidin görün,doğasıyla insanlarıyla güzel yer.
Acelle Yaylası

İçerisinde bulunan Enişte Deresi sebebiyle ayrı bir güzelliğe sahip olan Acelle Yaylası zamanla bir yerleşim yeri haline gelmiş. ...
Soğucak Yaylası

Sapanca’ya 17 kilometre uzaklıktaki Soğucak Yaylası 1110 metre yüksekliğe sahip. Soğucak yaylası Temmuz ayında düzenlenen yayla şenliklerine de ...
Dikmen Yaylası

Karagöl Yaylası

Deniz seviyesinden 1200 metre yüksekliğe sahip olan Karagöl Yaylası doğal ve şifalı sularıyla aynı zamanda bir tedavi merkezidir. ...
Çiğdem Yaylası

Türkiye’nin en güzel 10 yaylasından biri seçilen Çiğdem Yaylası çam ağaçlarıyla çevrili eşsiz bir doğaya sahip. Yaylada bol ...