Katrancı Park Otel

Akdeniz kıyısında yeşilliklerin içerisinde yer alan bu konforlu ve her şey dahil Katrancı Park Hotel, Fethiye şehir merkezine 17 km, Dalaman Havalimanı'na 42 km uzaklıktadır. Kendine ait plaja sahip olan Katrancı Park Hotel’de 3 adet yüzme havuzu bulunmaktadır. Muhafazakar aile oteli konseptine bağlı olarak kadınlar için ayrı havuz imkanı sunmaktadır. Katrancı Park Hotel’de deniz, havuz ve orman manzaralarına sahip toplam 106 oda bulunmaktadır.

Yanıklar Deniz sokak, Yanıklar, Zeytin Bahçe mevkii No:55, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye

E A
04 Ağu 2022
Otelden dün çıkış yaptık düşünenler için yorumlamak istedim. Biz iki yetişkin bi çocuk kaldık. Standart odada kaldık. Odamız oldukça küçüktü. Aynı zamanda eski bir odaydı. Ama temizliği konusunda bir sıkıntı yoktu, her gün düzenli bi şekilde temizleniyor. Eşimle vakit geçirdiğimiz için karma havuzu kullandık haşema zorunluluğu var havuz oldukça sakin oluyor, dipdibe yüzmeye çalışmak zorunda değilsiniz. Özellikle kızım havuzu çok sevdi bizim için önemli olan da oydu. Deniz yolu 5 dk sürüyor, mis kokulu ağaçların içinden çok güzel bi yol gidiyor. Okuduğum bi yorumdaki gibi zehirli akrepler böcekler keçiler vs görmedik hiç 😃 bildiğiniz toprak orman yolu işte safari değil. Denizi taşlı bazen dalgalı bazen durgun, deniz ayakkabınız olmadan zorlanırsınız. Yemekleri çok iyi herkesin seveceği bi şey illa ki çıkar aç kalmazsınız. Tatlıları geliştirilebilir, şeker oranı çok çok yüksek bana çok hitap etmedi ama 3 yıldızlı bi otel değerlendiriyoruz sonuçta. İkramlar çok bol asla aç kalmıyorsunuz yemek dışında her saat ikram var. İçeçek aynı şekilde sınırsız. Çalışanlar oldukça güler yüzlü. Çocuklar için mini clup var fakat biz kızımızla vakit geçirmeyi tercih ettik dileyen bırakabilir. Akşam 9 da aktiviteler oluyor, bazen canlı müzik, bazen dans, bazen gösteri, yine çocuklar akşam sahnede eğleniyorlar. Biz çok rahat ettik pişman olmadık, geleceklere tavsiye ederim. Tam bir aile oteli.
şeyda yavuz
09 Haz 2022
Tam bir aile oteli diyebilirim 5 gündür buradayız ve çocugum eşim çok memnun kaldık. Öncelikle 3 yıldız olmasına karşılık kalite süper Odalar hergün temizleniyor keza çevre de tek çöp göremezsiniz umumi wc ler bile pırıl pırıl. Peyzaj çok iyi huzur veriyor. Odalar ideal boyutta. Havuzlar her sabah dezenfekte ediliyor denk gelip görüyorum o yüzden içim rahattı. Havuz seçeneği fazlaca mevcut bebekler için bile gayet ideal. Deniz biraz taşlı ayakkabı giyilmeli ve denize giden yol çok güzeldi hemde gayet yakın. Yemekler çeşitli lezzetli herkes kendine göre bişeyler bulabilir et tavuk balık çıkıyor hergün. Mezeler ortalama tatlılar biraz daha iyi olabilir:) Ama en memnun kaldığım şeylerden biri de hizmet. Herkes güler yüzlü ve yardımsever. Çalışan gençler abiler o kadar özverili ki hepsine teşekkürler. Bir de oyun ablamıza çok teşekkürler çok şirin işini severek yapan birisi öpüyoruz onu:) fiyatlar da bence piyasaya göre uygun denilebilir. Kesinlikle bundan sonraki rotamız belli. Lütfen kalitenizi bozmayın herşey harika
Serdar Örgü
27 Ağu 2022
Eğer bu oteli düşünüyorsanız mutlaka okuyup yüklediğim fotoğraflara bakın. Otelde 4 gece kaldık. İlk gece hiç uyuyamadık çünkü çatı katındaki odada pencere yok kapıyı açınca sivrisinek giriyor. Klimayı açınca direk çarpıyor. Ek yatak zaten her yerinden yaylar fırlamış batıyor. Resepsiyonu arayıp yatağı söyledim gelen personel yatağın yarısı kadar sünger verdi.( fotoğrafı yükledim. Oda çatı katı olduğu için basık havasız. Böyle olunca gece ETS rehberine yazdım sağ olsun ertesi gün ilgilendi mağduriyetimizi iletti. Ama otel temizlik şefi sanırım Sevil hanım, oda değiştirmemizi istemediği her halinden belliydi suratı asık bir şekilde sanki keyfi iş yapıyoruz gibi belkide otelin en kötü odalarından birini gösterdi. 8 oda boşalacak dedi ama nedense bu rutubet ve lağım kokan odayı dayattı. Farkını vererek aile odası istedik yok dedi. Mecbur kabul ettik. Oda değişirken yardımcı personel istedim göndermediler. Ek yatak problemini çözeceğini söylemişti 3 kez söylememe rağmen çözmediler. En son akşam resepsiyona gittiğimde otel müdürü Murat beye denk geldim o çözdü sağ olsun. Yastıklar iğrenç ötesi. Otele temiz yazanlar acaba yastık kılıflarını çıkarıp bakmışlar mı hiç??? Yastık değişimi için not yazdım cevabı fotoğraflarda. Komedi gibi ama gerçek. Otelde yemekler güzel, içecekler kapalı meşrubatlar 1 litrelik bardakla veriliyor. Maden suyu şişe. Türk kahvesi çok güzel, personel genel olarak iyi. Mesut, Ali bunlar özellikle çok iyi. Sakin bir otel. Denizi hiç güzel değil. Sivrisinek problemi var ama biz buna hazırlıklı geldiğimiz için sorun yaşamadık. Antalya’da bir çok muhafazakar otele gitmiş biri olarak bu kez burayı denemek istedim ama pişman oldum. Bir yıl boyunca hayalini kurduğumuz tatil maalesef kötü geçti. Beklentimiz zaten yüksek değildi ama odalar gerçekten çok kötü. Tavsiyem odalara önem verilmesi ve temizlik şefi/müdürü Sevil hanıma iletişim anlamında eğitim verilmesi.
mngst123
13 Eyl 2022
Otelde Balayı çifti olarak kaldık olumlu ve olumsuz yönlerini belirteyim. Olumlu tarafları; yemekler çok güzel lezzetli çeşit yeterli snack saatlerinde verilen hamburger çok iyiydi. Otel tam bir aile oteli ailecek gelecekler için uygun. Otelin genel temizliği iyi. Olumsuz taraflarına gelince; öncelikle Balayı çifti olduğumuz için bize odamızın özel olarak hazırlandığını söylediler ve normalde giriş saati 14.00 olmasına rağmen 1 saat bizi beklettiler bizde bir hazırlık olduğu için şikayet etmedik ancak bize Balayı odası için beklettikleri şey yatağın üstüne havludan şekil yapıp birkaç yaprak dökmeleri. Bunun için 1 saat bekletmeleri. İkinci olarak otelde çok fazla sivsinek var ve bir ilaçlama göremedik. 10 dk bile dışarda kalsanız her yerinizi ısırıyorlar ve buna karşı otelin herhangi bir önlemi yok. Bize verdikleri çatı katı odası çok basıktı ama odaların temizliğinden memnun kaldık. Odamızdaki buzdolabı çok iyi çalışmıyordu ömrünü tamamlamış çok eski ürünler artık bunların değişmesi gerek. Sahil ve deniz çok kötü kaldığımız süre zarfında bir kere bile denize giremedik çok taşlı ve pis. Otel yönetimi burayla hiç ilgilenmiyor eğer deniz ve kumsal arıyorsanız bu otele bakmayın bile. Bir daha gelirmiyim sanmıyorum.
loewe fruehling
29 Ağu 2022
Tavsiye üzerine bu seneki tatilimizi burada yaptık. Otel 3 yıldızlı olduğu için beklentilerimiz de ona göreydi. Olumsuz bukduklarım. 1) oda çok küçük 535 numaralı odada kaldık. oda çok küçük ve bakımsız. İki yetişkin iki çocuk tıkış tıkış kaldık. İki kişinin odanın içinde hareket etmesi çok zor. Üç dört kişinin ise aynı anda hareket etmesi imkansız. O derece. Odadaki klima yatağın baş koyulan tarafının üstünde. Gece uyurken serin serin damlacıklar düştü yüzümüze. Oda kesinlikle 3 yıldız değil. 1 yıldız yeterli oda için. Şimdiye kadar kaldığım 3 yıldızlı otellerin hiç birinde 4 kişi için bu kadar küçük bir oda görmedim. 2) otelde çamaşır makinesi yok. Çamaşır yıkama için ücret aldılar. Bu tür konseptlerde ortak bir çamaşır makineleri oluyordu daha önce kaldığım yerlerde. Kimisi ücretsiz kimisi jetonlu. Yanımda TL kalmamıştı. Kartla ödeme kabul etmediler. Euro ile de kabul etmediler. Oda numarasına ekstra yazıp çıkışta ödeme gibi bir usulleri de yok.Yakındaki bakkala gittim. O sağolsun değiştirdi parayı da, bankomat aramam gerekmedi. Bence bu otele de yedi sekiz tane çamaşır makinesi koymalılar. 3) bilardo takımını ücretli veriyorlar. Bunda bir sıkıntı yok. Şimdiye kadar kaldığım pek çok yerde bilardo, pinpon, langırt vs için ek ücret talep ettiklerini gördüm. Fakat ücreti peşin alıyorlar. Oda numarasına yazmıyorlar. Yada kredi kartından çekmiyorlar. Bilardo ıstakalarının biri bozuk. Tebeşir yok. Bir hafta boyunca bir bilardo takımını tamamlayamadılar. 4) çocuk kulübünde kum boyama etkinliği için 50tl aldılar. Boya parasıymış. 5) havuzları gözleyen bir görevli yok.varsa da ben görmedim. Olumlu bulduklarım 1) Yemekler çok güzel ve lezzetli. Meyveler ve salata çeşitleri taze ve çok güzel. Yemek kahvaltı ve salatalar kesinlikle 5 yıldız. Tatlılar için ayni şeyi diyemem ama bu benim için sorun değil. Hatta iyi oldu. Çocuklar fazla rağbet etmedi şekerli yiyeceklere. Pide türleri efsane. En son bu kadar lezzetli etli ekmeği Sivas'ta yemiştim. 2) snack servisinde hamburger ve gözleme vardı. İkisi de gerçekten çok lezzetli. Özellikle gözlemeye 6 yıldız veriyorum. 3) servis ettikleri dondurma markalı. Kalitesiz market dondurması değil. 4) gün boyu çocuklar ile ilgilenen bir görevli var . Akşamları da çocuklar ile etkinlik yapılıyor. Çocukların eğlenmesi birbiri ile tanışması ve arkadaşlık kurması için güzel bir vesile. Çocukları eğlemek zorunda kalmadık. Görevlinin adı galiba Beyza hanım. Kendisine özellikle teşekkür ediyorum. 5) akşamları canlı müzik yada başka animasyon gösterileri var. 6) otelin en önemli özelliği bence sahili. 4-5 dakika yürüyorsunuz. Yürüyüş yolu tamamen otele ait. Çocuklar sahilde sıkıldıklarında güven içinde "otele dönün orada takılın" diyebildik. Sessiz sakin ve içecek servisi olan bir sahili var. Şezlong şemsiye gölgelik sorunu yok. 7) otelin havuzları 140cm derinlikte. Çocuklarımızın yaş ve boyları uygun olduğu için, havuz başında nöbet tutmak zorunda kalmadık. 8) personel kibar, güleryüzlü, yardımsever. Diğerlerinin yorumları hakkında 1) sivrisinek sorunu yaşamadık . sivrisinek ve benzeri haşere yoktu. 2) odalara her gün temiz banyo havlusu bırakıyorlar fakat plaj havlularını kendiniz getirmelisiniz. Sonuç Tekrar gelirmiyim ? Sanmıyorum. Çünkü otelin imkanları kadar odanın kalitesi ve ferahlığı da önemli benim için. insan deniz ve havuz yorgunu olunca rahat rahat uyumalı.
Telmessos Neva Hotel

Telmessos Neva Hotel, Muğla Fethiye'de hizmet veren sayılı muhafazakar aile otellerindendir. Ölüdeniz merkeze 3 km, Fethiye merkeze 9 km, ...
Katrancı Park Otel

The Oba Otel

The Oba Otel, denize sıfır konumu ile Muğla ili Bodrum ilçesinde yer alan 5 yıldızlı bir oteldir. Ege ...
Zehra Hotel

Güneşin yeşil ve maviyle dansına şahitlik edeceğiniz, ailenizle ferah ve konforlu odalarda huzur bulacağınız islami otel sizi bekliyor. ...
Hotel Mavi Deniz

Mavi Deniz Otel, alternatif tatil deneyimi yaşamak isteyenler için Avrupa’nın Mavi Bayrak ödülünü almış Marmaris Turunç Koyu’nda bulunuyor. ...