Büyükada Splendid Palace Hotel

Gümüşî kubbeler ve kırmızı panjurlarıyla bir tarafta Marmara denizine, bir tarafta da İstanbul’a bakan bu görkemli yapıda 60 oda 9 suit bulunuyor.

Büyükada-nizam, Yirmiüç Nisan Cd. No: 39, 34970 Adalar/İstanbul, Türkiye

Özgür Coşar
29 Kas 2022
(bir ay önce)
Otelde konaklamadım, sadece kafesinde bir Türk kahvesi içtim. Mekânın tarihi dokusunu hissetmek için bu bile yeterli oluyor. Tavanların yüksekliği, fotoğraflar ve dekorasyon sizi 100 sene öncesine götürüyor. Kültürel miras olarak korunması gereken işletmeler bunlar. İşin bir başka güzel tarafı, böylesi tarihi bir mekânda Türk kahvesinin sadece 40 TL olması. Sıradan kafelerde bile bazen daha pahalıya satılıyor...
cem altug
21 Kas 2022
(bir ay önce)
İstanbul gezimizde merkezde bir otel tercih ettik Büyükada’ya gittiğimizde Splendid Palace mimarisi ile çok ilgimizi çekti içeri girip bakmak istedik personel sadece bakmamızda bile o kadar ilgili ve güleryüzle karşıladı ki büyük profesyonellik kesinlikle bir daha ki tercihimiz Splendid Palace olacaktır.
Nazlihan Bayraktar
16 Ara 2022
(2 hafta önce)
Otelde konaklamadım ama kafesindeki profiterolün çok methini duyup geldim. Açıkcası beğenmedim. İstanbulda denediğim profiteroller arasında ilk 10a giremez bile.
Doğa Şimşek
01 May 2022
2 gece kaldığımız splendid palace'ta deniz manzaralı odayı seçtik, gerçekten büyüleyici bir görüntü ile karşılaştık, minik balkonda oturup denizi ve istanbulu seyretmek çok keyifliydi. Oda minik fakat çok sade ve güzel dekore edilmişti, zaten tüm otel sizi tarihi ve ahşap dokusuyla 100 yıl önceye götürmeyi başarıyor. Otelin yaşıyla alakalı olacak odada tuvalet kokusu maalesef sürekli vardı ama keyfimizi bozmadı. Her şey gayet temiz ve güzeldi, düzenli temizlik yapıldı, yatağımız da çok rahattı. Kahvaltılar çok güzeldi, açık büfe ama her şey özenli bir şekilde bir araya getirilmişti. Restoran için aynısını pek söyleyemeyiz, zaten kalışa dahil değildi. Bir akşam denedik, pahalıydı. Kötü bir lezzeti yok ama özel de değil. Kalışa dahil değildi ancak bar kısmındaki kokteylleri de deneme fırsatımız oldu ve çok beğendik, kendi özel formüllerini öneriyoruz. Genel olarak otelden ve çalışanların güler yüzünden, yardımcı oluşlarından çok memnun kaldık, büyükadanın tarihi dokusunun içinde tatil yapmak isteyenler için kesinlikle öneriyoruz. Ayrıca otelin avlusunda da sakin ve keyifli bir vakit geçirebilirsiniz. Havuzu da var ancak biz deneme şansı bulmadık.
Yesim Caglar
25 Haz 2022
Konaklamadık ancak akşam yemeği yedik, terası çok keyifli ambiyans güzel. Servisteki arkadaşlar gayet kibar. Otelini içine de bakma şansımız oldu gayet hoş. Yemeklerin sunumu çok başarılı ancak lezzet sıradan, porsiyon açısından da bir tık daha zengin olabilir. Genel olarak memnun kaldık