Halal Paradise

Halal Paradise Didim Akbük bölgesinde bulunmaktadır. Tesis alkolsüz herşey dahil konseptinde hizmet vermektedir. Erkek ve kadınlar için ayrı havuzları, kaydıraklı çocuk havuzları, mavi bayraklı sığ denizi ve lezzetli restoranı Halal Paradise Didim’in ziyaretçilerine sunduğu özellikler arasındadır. 200 metre uzunluğunda plajı ile ailecek gönül rahatlığı ile tatilinizi yapacak, Halil İbrahim Sofrası adıyla hizmet veren restoranında birbirinden lezzetli yemeklere doyacaksınız.

Halal Paradise Didim Akbük bölgesinde bulunmaktadır. Tesis alkolsüz herşey dahil konseptinde hizmet vermektedir.

Erkek ve kadınlar için ayrı havuzları, kaydıraklı çocuk havuzları, mavi bayraklı sığ denizi ve lezzetli restoranı Halal Paradise Didim’in ziyaretçilerine sunduğu özellikler arasındadır.

Fevzipaşa, 4221. Sk. No:10, 09270 Didim/Aydın, Türkiye

ceyda ustubi
30 Eyl 2022
Eylül'ün sonunda konaklama yaptık yorumları okuduğum için ön yargılı gitmiştim fakat biz kendi evimiz gibi rahat ettik diyebilirim. Tabii ki yeni açıldığı için eksikler var ama gerçekten çok özveriyle çalışıyor tüm elemanlar, personel olumsuz bir durumda dahi hepsi sinirleri alınmış gibi sakin kalabiliyorlar bu çok dikkatimi çekti, gerçekten hizmet edip herkesi memnun etme çabasındalar. Çocuk animatörleri harikaydı özellikle Nejla ve Gül isimli çalışanlar kızımızı çok mutlu ettiler hep mini club da zaman geçirdi diyebilirim. Bir yıldız kırmamın sebebi yemekler idi, tabaklar temiz gelmedi bana hiç ve yemekler gerçekten çok lezzetsiz geldi hep lahmacun almak zorunda kaldık. Maalesef düzeltilmesi açısından bunları yazma ihtiyacı duyuyorum Bir de plaja bir şekilde sınır koyulamaz mı yada oralara birer güvenlik koyulamaz mı bilmiyorum ama halk plajın içindeydi resmen ailece piknik yapanlarla birlikte denize girmek zorunda kaldık ve etrafta bir sürü kocaman köpekler hiç kimse çıkarmak için çabalamıyordu. Erkek havuzu çocuk havuzu gibiydi fakat seneye büyütüleceğinden bahsettiler. Genel olarak gördüğüm olumsuzluklar bunlar belirttiğim gibi seneye çok daha güzel olacaktır tavsiye ederim özellikle mahremiyet açısından. İslamiyet'in güzelliği, herkes kendi ailesiyle meşgul ve hassasiyetlere çok dikkat ediliyor. Artılar çok fazla tek tek yazamıyorum gelip deneyimleyin diyorum. Her şey için teşekkür ederiz Halal Paradise ekibi.☺️
Ayşen Aksoy
10 Eki 2022
Otele arkadaşlarımızın tavsiyesi üzerine gittik yine de yeni açılan bir tesis olduğu için beklentimizi çok yüksek tutmamıştık. Lakin bizi şaşırttıklarıı itiraf etmeliyiz. İlk girişten itibaren hizmet mükemmeldi lobide şerbet ikram ettiler giriş saatinden hayli önce orda olmamıza rağmen odamız hazır olana kadar hem oteli gezdik hem de pastane kısmındaki atıştırmalıklardan yedik. toplamda 7 gece konaklamamıza ve balayı çifti olarak gitmemize istinaden alacarte da yemek yedik gerçekten hem büfesi hem de alacarte olanağı mükemmeldi. Kadınlar havuzunu çok beğendim 5 den sonra karışık saatte eşimle beraber de kullanabildik havuzu. Otelde ciddi anlamda birçok olanak var hamamı saunası canlı müziği atıstırmalıkları ateş sovu stand up ları kısacası hem tatil hem eğlence oluyor çünkü sıkılmaya vakit bulamadık. 7 gün sanki 2 gün gibi geldi. Bizi en çok mutlu eden akşamları denize sıfır, yeşillikler içinde canlı müzik keyfi oldu. Ayrıca eşim şeker hastası olduğu için çok sık bir şeyler yeme ihtıyacı duyuyordu otelde en çekindiğimiz nokta buydu çok şükür her vakit için farklı farklı yiyecekler vardı. Yorumlara gelmeden önce baktığımda temizlikten şikayet edenleri görmüştüm bunun gerçekle alakası olmadığını rahatlıkla söylerim elemanlar hergün geldi hak yemek olmaz. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz , biz memnun kaldık ve tekrardan gelmeyi düşünüyoruz yemekleri odası personelleri çok iyiydi. Odamız da çok güzeldi a blok 101 numaralı odada kaldık tam karşımızda bahçe manzarası ve mescid bulunuyordu. Bu sayede ezanı rahatça duyabiliyorduk. Son olarak HELAL OLSUN diyoruz .
Abdullah Şeker
08 Eyl 2022
Otel için objektif yorum yapmaya çalışacağım. İyi yönleri; odaları ve balkonu oldukça geniş 2 çocuk 2 yetişkin çok rahat ettik. Binalar ikişer katlı ve mahremiyet içeriyor. Balkonunuzdan ıslak çimlerin kokusunu alabiliyorsunuz. Ses yalıtımı çok iyi. Odalar modern.Ulaşımı golf arabaları ile sağlıyorsunuz. Oda temizliğine bir beyefendi ilgilendi çok yardımsever birisiydi. Otel genel peyzajı iyi. Deniz küçük çocuklar için aşırı güvenli. Ağırlıklı olarak kum ve oldukça sığ. Yaklaşık 200 mt sonra derinlik başlıyor. Suyu çok berrak balıkların ayaklarınızın arasından kıvrıldıklarını rahatça görebilirsiniz. Plaj ortak ama çok yabancı görmedim. Restoran dışında gözleme, tavuklu pilav, hamburger, döner vs. ikramları bol. İçecek (Türk kahvesi de dahil) sınırsız. Merkez de mescidin ulaşımı kolay.5 gün üstü konaklamada alakart hizmeti de aldık. Akşamları iki farklı yerde canlı müzik ve tasavvuf dinletisi var.Tüm bunların dışında belki de en önemlisi ortam çok nezih. 5 Gün kaldım en ufak tartışmaya dahi şahit olmadım. Geliştirilmesi gereken tarafları idare tarafından biliniyordur keza açılalı 2 ay olmuş ama faydası olması açısından yazmak isterim. Bazı bölgelerde bahçe aydınlatmaları yetersiz akşam odaya geçerken cep tlf ışığı kullandığımız oldu. Odalarda boy aynası olması şart. Akşam organizasyonlarının ne zaman nerede olduğunu gösterir bir pano görünür bir yerde olursa iyi olur. Yemeklerin yanına adının yazıldığı kartlar konulursa iyi olur. Personel sayısı bence yeterli ve çalışanlar ilgili ama özellikle Yemekhanede daha kalifiyeli yönetici şart. Mesela patates kızartmasında kuyruk olabiliyor. Küçük müdahaleler ile sorun çözülebilecekken muhatap kişiyi bulamıyorsunuz. Plaj etrafına ahşap yürüyüş yolları yapılırsa daha hoş bir görüntü sağlanacaktır. En zayıf husus erkekler için havuz 17.00 dan sonra olması. Bu saate kadar bayanlara tahsis edilmiş durumda ama 2 ayda bu kadar hizmetin yetiştirilmesi takdire şayan. Zaten gelecek sene erkekler havuzu da tamamlanacakmış. Ben çok memnun kaldım inş. gelecek sene tekrar gelmeye çalışacağım.
Yavuz Selim Atayeter
22 Ağu 2022
Öncelikle otel fiyat-performans olarak gayet iyi. Geliştirilmesi gereken yönlerinin olduğu muhakkak ancak mevcut hali de muadillerinin fiyatlarıyla kıyaslandığında oldukça iyi diyebilirim. Otelde 5 gece konakladık. Odaları son derece geniş, ferah ve ciddi büyüklükte bir balkona sahip. Temizlik yapılmadığına dair yorumlar okumuştum ancak hergün temizlik için kapımız çalındı. Sıcak ve soğuk içecekler gün boyu sınırsız. Dondurma ve atıştırmalık yiyecekler (sucuk ekmek, köfte ekmek, tavuklu pilav, sosisli sandviç vb) ise belirli saatlerde sınırsız ve ulaşılabilir şekilde sunuluyor. Bunun dışında sabah öğle akşam zaten açık büfe. Kahvaltı bence gayet yeterli. Öğle ve akşam yemeklerinde ise çeşit sayısı olarak bence yine yeterli ancak yemeklerin kalitesi ve içeriği biraz daha geliştirmeli diye düşünüyorum, ama yine de yemek konusunda da 10 üzerinden 7-7.5 puan alır. Bunun dışında denizi harika, şezlong havlu ve şemsiyeler konusunda hiçbir sıkıntı yok. Sahil ve deniz kum. Tesettürlü bayanların rahatlıkla güneşlenebileceği etraftan izole edilmiş kapalı havuzu mevcut. Bu havuz saat 17.00 den sonra karma hizmet veriyor. Sadece erkeklerin faydalanabileceği bir havuz da mevcut fakat bu havuz çok küçük. Her akşam muhakkak canlı müzik vb. etkinlikler var. Çocuklar için de aktiviteler yapılıyor. Personel gayet iyi niyetli ve yardımsever. Kısacası biz ailece memnun kaldık, nezih ve müspet bir ortamda tatil yapmak isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Gaye Filiz
24 Eki 2022
(bir ay önce)
1 Ekim-4 Ekim 2022 tarihleri arasında konaklama gerçekleştirdim. Beni en çok mutlu eden çalışanların samimi ve sorun çözer nitelikte olması oldu. Didim otogar'dan minibüs ile 50 dakika kadar sürdü yolculuğumuz. Görevli bizi golf arabası ile odamıza kadar getirdi. Odaya girip odamızı kontrol etti. Biz sonrasında odaya yerleşirken su ısıtıcısı, nescafe, çay ve şeker olduğu halde bardak olmadığını resepsiyona bildirmiştik geciktirmeden odaya getirdiler. İstemesek yemek dönüşünde birkaç fazla alıp odaya götürebilirmişiz ama bilmiyorduk. Yemek lezzeti konusunda eksiklik olduğunu düşünüyorum ama yine de yenilir derecede. Bir açık erkek havuzu ve etrafı harika bir şekilde korumaya alınmış bayanlara özel açık havuz var havuzda iki adet kaydırak var. Bayanlara özel olan havuz akşamüstü beşten sonra karışık olarak hizmet veriyor. Girişte verilen havlu kartlari ile kişi sayısı kadar havlu alabiliyorsunuz fakat havlu sıkıntısı yaşanıyor akşamüstüne doğru. O yüzden biz çok ıslak olmayan havlularımızı kendi odamızda kurutup bir kaç kez kullandık. Bahçede bazı alanlarda ışıklandırma problemi var. Bir de köpekler oldukça büyük ve ürkütücü. Yeni açılan bir otel olmasına rağmen bir kaç husus haricinde bence gayet başarılı. Tüm Halal Paradise çalışanlarına teşekkürler...