Liva Hotel

Rahat odalarda ücretsiz WiFi, uydu TV, kasa, mini buzdolabı ve çay/kahve makinesi bulunur. Bazı odalarda 3 kişiye kadar konaklama imkanı sunulur. Süitlerde ek olarak kanepeli oturma alanı mevcuttur. Bazı süitler jakuzilidir. Oda servisi 7/24 hizmet verir.

Hareketli bir ana yol üzerinde yer alan bu rahat otel, şehrin ünlü noktalarından biri olan ünlü Soli Pompeipolis antik kentine ve Taşkıran Plajı'nın hayat dolu ortamına 2 km, E 982 Avrupa kara yoluna ise 13 km uzaklıktadır.

Açık büfe kahvaltı ücretsizdir. Sunulan diğer imkanlar arasında 2 restoran, birinde disko bölümü bulunan 2 bar ve kapalı havuz yer alır. Otelde ayrıca spor salonu, saunası ve hamamı bulunan bir spa alanı ile otopark mevcuttur.

Lielā iela 11, Liepāja, LV-3401, Letonya

Daina Ļustika
27 Eki 2022
Harika bir konum, temiz ve sessiz. Kapıda ücretsiz otopark. İyi açık büfe kahvaltı. Tek kişilik oda küçük ama kısa süreli konaklamalar için uygundur. Duş ve tuvalet için çok az yer var. İndirim tekliflerini kullanarak bu oteli ayırttım. Fiyat kalite ile eşleşir. Beğenmedim - odada çok sıcak, çok fazla ısıtma vardı. Yastık çok küçüktü. Odada bir tane daha olması güzel olurdu.
Daniela D
02 Ağu 2022
Uluslararası bir turnuvaya katıldığım için Liva Otel'de kaldık (onları bizim için seçtiler). Benimki ikinci katta bulunan bir bekardı ... Oda çok küçüktü ve banyo küçüktü, bazı yerlerde emayenin patladığı bir küvet vardı, lavabo çok küçüktü ve musluğu sadece 1 dakikalığına akardı, çekmecelerin içinde toz vardı ve gerçek bir gardırop yok mevcut! Yatak iyiydi ama yastık çok küçük. İyi kahvaltı ve çok cana yakın ve yardımsever hizmet. Her kutsal günde odaları temizlediklerini ve havluları değiştirdiklerini takdir ettim. Belki iki kişilik/iki yataklı oda büyüklük ve koşullar açısından daha iyidir, bunu size söyleyemem... Şahsen kendimi günde birkaç on Euro'ya bir b&b'de gibi hissettim ama çok daha fazla ödedim 🙃 .
Harry Parsons
07 Ağu 2022
Bu 3 * otelde keyifli 2 gece konaklama. Evcil hayvanlara izin verdikleri için burayı seçtik. Oda temiz ve konforlu yatak. Kahvaltı barı, bol seçenekli iyi stoklanmış. Ayrıca restoranda bir akşam yemeği yedik ve iyiydi.
Ilva Ignatovica
10 Ağu 2022
3 yıldızlı bir otel olduğu gerçeği için harika! Konumu ve personeli harika ve odalar da çok iyi. Check-in yaptığımızda, rezervasyonu yaptığım klasik iki yataklı oda, sanırım müsait değildi ya da başka bir şey değildi ve bizi en üst kattaki superior odaya yükselttiler. Bunu beklemiyordum, ama sadece vay. Bu gerçekten yapılmış veya mini tatil daha da mükemmel :)
Marius Surplys
06 Eyl 2022
Bu oteli 4 kişilik bir grup olarak ziyaret ettik ve bir aile odası aldık. Oda "yorgun" olmasına rağmen, temizdi ve dört yatak, havlu vardı. Otel, Liepaja'nın tam merkezinde yer almaktadır ve tüm turistik mekanlara kolayca erişilebilir. Alt katta kibar hizmet ile çok güzel bir restorandır.
Liva Hotel

Bn Hotel Thermal Spa

BN Hotel Thermal Spa, Türkiye'nin ilk ve tek Lifestyle Termal Oteli olarak Mersin'in Erdemli ilçesinde konumlanmıştır. Akdeniz kıyısında ...
Aktaş Otel

Mütevazı odalarda ücretsiz WiFi, düz ekran TV, mini bar ve kasa bulunur. Bazı odalarda deniz manzarası da vardır. ...
Elif Hatun Konağı

Geleneksel odalarda düz ekran TV ve mini buzdolabı bulunur. WiFi mevcuttur. Bazı odalar balkonludur. Lüks odalarda kasa ve ...