Seferoğulları Camping

Seferoğulları Camping Ağvada uzun yıllardır hizmet veren bir aile işletmesidir. Ağva Kurfallı köyünde, orman içerisinde, deniz ve kumsala yolu bulunan tek kamp alanıdır. Ağva kamping hizmetleri arasında özel çadırlar ve sıcak su imkanlarından yararlanılabilir. Aile yeridir. Sadece bay kamp'a alınmamaktadır.

Ağva Merkez, 34990 Şile/İstanbul, Türkiye

Elfo a
22 Ağu 2022
Haftasonu eşimle zaman geçirmek için gittik bir gecelik deneyim yaşayalım dedim sonra bir gece daha kaldık iki gece üç gün kaldık. Büfe de fiyatlar pahalı 1 litre kola 20 tl, 5 litrelik su ise 20 tl. Taşlık alan engebeli biz aracımız da kaldık iki kişi ücreti verdik. Sivri sinek ve sinek çok vardı giderken mutlaka kovucu alın. En kötü yani sıcak su yok duşlar soğuk su da alınıyor ve denize uzak 10 dakika neredeyse bunu kendileri de belirtiyor zaten sorduğunuz da. Bir otel konforu yok tabiki kamp netice de. Ilgi alakaları çok iyiydi devamlı tuvalet banyo temizliği yapılıyordu ama misafirler pis olunca ev sahibi ne yapsın. Misafirlerimiz geldi yanımıza asla para talep etmediler para konusunda hiç de ısrarcı tiplerden değiller. Ellerinden gelen her konu da yardımcı oluyorlar özellikle Ömer :). Güzel bir haftasonu geçirdik eksikler mutlaka vardı zaten otel konforu bekliyorsanız hayal kırıklığı yaşarsınız. Teşekkür ederiz ilginiz alakanız için
Büşra Çakmak
22 Ağu 2022
Bir çok yerde kamp yapmış biri olarak; *Kamp alanı engebeli,taşlı,bakımsız yeni yürüyen çocuklar için asla uygun değil *Deniz için kumlu yokuş çıkıp inmek zorundasınız. *Denizin dibinde duş WC hiç bişey yok *Araçla.gidemezsiniz altını vurursunuz taşlı kumlu ve pis Deniz kampı değil asla...bir kez gittik ertesi gün o yolu gözümüz almadi açıkçası. Zaten Karadenizin denizi malum. *Orman kampı yapacaksanız güzel ağaçlarda bol meyve var ortamı iyi elektrik,duş, ortak mutfak,ortak WC mevcut. *Bungalov evler yeterli içinde duş TV yatak buzdolabı herşey var ama çamaşır suyuyla gidin önden bı temizlik şart. *Hazır çadırlar yeterli iki yatak, yastık,yorgan mevcut sadece kendi nevresim takımınızı götürün * Güvenilir. İçeriye tek erkek grup vs alinmiyor. * Kendi cadirinizi da kurabiliyorsunuz * Çalışan gençler çok efendiler özellikle yiğitin sohbeti guzel.
Abdullah Duman
05 Ağu 2022
Kalabalık bir erkek grubuyla gittik. Yanımızda bir kız çocuğu var diye ikna oldular huzuru bozmayacagimiza. Kamp sahibesi için çılgın yorumlar yapılmış. Bana da sert çıktı ama başka türlü bu milletle uğraşması zor. Evet erkek gençlerimiz taşkınlık yapmayı seviyor toplu haldeyken. Adamlar böyle bir ortam istemiyor, gayet basit. Ben kendi çadırında gidenler için elektrik problemi olduğunu gözlemledim. Ancak biz 2 candır kiraladık. Çadırları ve yatakları gayet iyi. 2 çadırda kiraladigimiz çadır alanına kurduk. TV ve PlayStation bile götürdük. Olanaklar gayet iyiydi. Sıcak su güneş ısıtma sistemi olduğu için kalabalık günlerde bulmak imkansız. WC ve banyolara pis diyemem ancak yeterli değil. Haricinde Yiğit çok ilgiliydi. Yardımcı da oldu. O bolgeye bir daha kampa gidecek olsam başka bir yer denemem kesinlikle. Teşekkürler her şey için
Tanver MEMİŞ
31 Tem 2022
Gerçekten burayı çok beğendim. Fiyatlar bence biraz yüksek ama bir şey de diyemiyorum bugünün şartlarında ucuz bir şey kalmadı. Orman içinde kamp yapabilir 300 metre ileride tertemiz bir plajı ve kumu ile berrak suya sahip denize girebilirsiniz. Kamp alanında wc duş buzdolabı ve Cafe alanları mevcut. Yalnız içeride mutsuz olmak yasak. Her tarafta eğlenceli film replikleri var. Ateş yakabiliyorsunuz ve her taraf gayet temiz. Hem kafa dinleyip gece yıldızları izleyebilir hem denize girip serinleyebilirsiniz. Kendi çadırında da kalabilirsiniz hazır çadırlardan da kiralayabilirsiniz. Denizi sakin bu arada.
Recep İlker AKÇA
31 Tem 2022
Aile için gittik sabaha kadar gençlerin kahkahaları ve bağrışmalarından uyuyamadık. Gece saat 3 de tartışmak zorunda kaldım. Deniz 10 dk sürüyor ama aşmanız gereken uzun bir tepe var tabi birde inmesi var deniz gerçekten güzel ve suyu buz gibiydi , tuvaletler temiz ama sıcak su yok hafta sonu hiç olmuyormuş bize 5lt bidonlarda sıcak su verdiler onlarla çocuğu yıkamak zorunda kaldık. Ağaçlık alanları tercih ederseniz ki etmeyin aşırı derecede sinek böcek ve arı var bizi böcekler mahvettiler. Bulunduğumuz yerde ışık yoktu rica ettik bize hiçbir şekilde yardımcı olmadılar. Üstüne üstelik gidip alabilirsin Ağva'dan diyerek akıl verdiler. Müşteri olarak ben ne olursa olsun yardımcı olunması gerekirdi ki baştan savar bir havası vardı. Artı yönü sadece Ağva merkeze çok yakın 2 km kadar. İçerisinde market büfe tarzı yeri var. Kişi başı 120 tl bence pahalı.
Seferoğulları Camping

Sahil Kamp İstanbul

İstanbul’un Şile İlçesinde bulunan ‘’Sahil Kamp İstanbul’’, denize sıfır çadır, bungalov, karavan, spor, vb aktivite ve eğitim tesisidir. ...
Hacıllı Şelalesi Kamp Alanı

Hacıllı Şelalesi Kamp Alanı, İstanbul ili, Şile ilçesinde, Hacıllı Köyü’nde yer almaktadır. Hacıllı Köyü, Şile'nin en göz alıcı ...
Darlık Barajı Kamp

Darlık Barajı Kamp yapmak isteyen İstanbul ve yakın çevresindekilerin yeni gözdesi. Şile ilçe merkezine yaklaşık 38 km uzaklıkta ...
Ağva Green Park Camping

Ağva Green Park Camping, 3000 mt. uzunluğundaki kumsalı, kum plajı ve 100 karavan-çadır kapasitesi ile Türkiye’nin en büyük ...