Stone Hill Hotel

Array

Romanesk detaylara sahip bu rahat otel, Ege Denizi kıyısındaki Ayvalık İğdeli Plajı'na 1 dakika yürüme mesafesinde, 15. yüzyıldan kalma kiliseden dönüştürülen Taksiyarhis Anıt Müzesi'ne ve D550 kara yoluna 3 km uzaklıktadır.

Parke zeminli ve antika tarzı mobilyalı konforlu odalarda mini buzdolabı ve kasa vardır. Bazılarında balkon ve avize bulunur. Üst sınıf odalar deniz manzaralıdır.

Bahçe vardır. Otopark ve kahvaltı mevcuttur.

Ali Çetinkaya, Abdi İpekçi Cd. No:120, 10400 Ayvalık/Balıkesir, Türkiye

Adnan Üstün
10 Tem 2022
Yazılan yorumlara bakıp tereddütte kalmıştım ama iyiki tercih etmişiz. Çok temiz, odaları ferah, balkonu çok güzel :)) Deniz manzaralı odada kaldık çok tatlıydı. Denize yürüme mesafesinde zaten. Araç varsa konumu çarşıya 10 dakika sürer yada sürmez, Cunda adasına 15 dakika. Personelleri çok ilgili ve kibarlar. Kahvaltıda üç dört çeşit reçel, bal, yumurta, kahve çoğu şey fazlasıyla mevcuttu. Kahvaltıyı beğenmedik diyenler açık büfe otel tercih etsin bence. Resepsiyon görevlisine telefonla ulaşıyorsunuz ama çok dert edip şikayet edilecek birşey değil, hemen yardımcı oluyorlar zaten. 2 gün kaldık iyiki tercih etmişiz, çok güzeldi.
Fevzi Furkan Işık
25 Tem 2022
Herşey olması gerektiği gibiydi. Ailemle birlikte 4 gün konakladık. 2. gelişimizdi. Temizlik konusunda titizler. Kahvaltıları güzel ve yeterli. Diğer otellere göre fiyatı nispeten daha uygun. Pahalı otellerden ziyade bu otelde güzelce konaklayıp, yemekleri de ayvalık lezzetlerini deneyerek değerlendirebilirsiniz biz böyle yaptık. Çalışan arkadaşlar da güler yüzlü teşekkürler
Ayşe Güleç
13 Kas 2022
(bir ay önce)
Odalar aslında yeterli büyüklükte biz deluxe deniz manzaralı 1. Kattaki odada kaldık. 4 kişi geldiğimiz için yanımızdaki oda da bize ayrılmıştı fakat çok ağır bir koku vardı o oda da. Bu sebepten 2. Kattaki yandan balkonlu ve yandan deniz manzaralı oda da diğer 2 kişi kalmak zorunda kaldı. Kahvalti normaldi ekstra patates kızartması ve sigara böreği de vardı açlıktan resimlerini çekemedim. Kahvaltı için diğer Uzunhan isimli otellerine geçtik. Çalışanlar ilgili çözüm odaklı güler yüzlü. Temizlik olarak memnun kaldım ama bölgesel olarak sivrisinek sorunumuz vardı odalarda onlarla baya uğraşmak zorunda kaldık. Otel sprey ve elektrikli sinek kovucu koymuştu odalara bunlar da iyi bir hizmetti.
Ceci Turi
02 Ağu 2022
Klein aber fein. Mitarbeiter sind sehr heimelig und freundlich. Zimmer sind sauber und bequem. Frühstück war sehr lecker und super! Auf jeden Fall Preiswert. Wir waren 6 Personen als Familie und sind alle sehr zufrieden. Ufak gözükmesine rağmen odaları geniş ve konforlu. Çalışanlar cana yakın ve çok yardım severler. Kahvaltı çok lezzetli tavsiye ederim. Fiyata bakılırsa değecektir. 6 kişi aile olarak geldik ve hepimizde memnun kaldık.
İlknur İnan
02 Ağu 2022
Otelin konumu iyiydi. Genel olarak temizlikte iyiydi. Fakat WC de ki koku berbattı kapısı kapalı olduğu halde tüm koku odanın içindeydi, Deniz manzaralı ve duble yatak satın aldık. İki yatak birleştirilmiş ve denizi yandan görüyordu. Yani gerçeği tam yansıtmıyor.
Cunda Kıvrak Otel

Odalarda klima ve banyo mevcuttur. Çoğu odada balkon standarttır. Odalarda bulunan çift kişilik yatak keyifli bir istirahat sağlar. ...
Cunda Uygulama Oteli

Cunda Uygulama Oteli oda-kahvaltı hizmeti veriyor ve kahvaltısı açık büfe. Denize sıfır konumlanıyor; fakat bir plajı yok. Otele ...
Megaş Hotel

Sarımsaklı Plajı'na 6 dakikalık yürüme mesafesinde, yeşillikler içinde renkli bir köşe binaya sahip bu sade otel, D550 kara ...