Terma City Hotel

Yalova’da şık ve konforlu bir termal tatil adresi sunan Terma City Hotel; açık havuzu, konforlu odaları ve zengin mutfağıyla öne çıkıyor. Tesisin tam donanımlı profesyonel SPA merkezinde; masaj odaları, jakuzi havuz, VIP terapi odaları,güzellik merkezi, bakım odaları, sauna, buhar odası, özel aile hamamları, kapalı termal su havuzları yer alıyor.

Köyiçi, Killi Orman Cad No:27, 77400 Akköy/Termal/Yalova, Türkiye

Erdal Tan
10 Kas 2022
(bir ay önce)
Yaklaşık 3 ay önce telefonum çaldı, arayan kişi 5 soruluk kısa bir anket yapmak istediğini söyledi. Kabul ettim ve söylediği gibi 5 soruluk ( yaklaşık 30 saniye ) anketi tamamladık. Anketin konusu turizm ve tatil ile ilgiliydi. Anket sonunda, yapılacak çekiliş sonrası hak kazandığımız taktirde 3 gece 4 gün tatil hediye edeceklerini söylediler. “Hediye tatil” en başta bana koca bir yalan gibi geldi. Yaklaşık 1 ay sonra, Garden Resort isimli bir firmadan telefon çağrısı geldi. Telefondaki kişi çekiliş sonucu tatil kazandığımı söylüyordu. Daha sonra hediye tatil evrağımı alabilmem için, eşimle birlikte bir buçuk saatlik bir tanıtım toplantısına katılıp katılama yacağımızı sordu. Bu durum bana çok inandırıcı gelmesede katıla bileceğimi söyledim. Daha sonra katılmamız gereken toplantı ile ilgili bilgilendirme mesajı telefonuma geldi. Belirtilen tarih ve saatte Bakırköy Ramada oteldeki toplantıya eşim ve çocuklarımla beraber katıldık. Tatillerle ilgili güzel bir sohbetten sonra asıl amacın, firmanın Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde bulunan devremülk tarzı otellerinde satış yapmak olduğunu öğrendik. Eşim ve ben böyle bir konuda hemen karar vermek istemediğimizi belirttik. Verdiğimiz kararı gayet makul karşılayıp vaadettikleri hediye tatil rezervasyon formunu bize verdiler ve oradan ayrıldık. Bir kaç gün sonra verdikleri formda yazılı telefonu arayıp Yalova Termacity’de hediye tatil hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Ön bilgilendirme ve rezervasyondan sonra yemeklerin tam pansiyon ücrete tabii olduğunu, 2 yetişkin ve 2 çocuk için 3 gece 4 gün toplamda 3500 lira talep ettiklerini bildirdiler. Günümüz koşullarında bu rakam bize cazip geldi ve kabul ettik. Yemeklerin otelde yenmesi mecburiydi zaten. Verilen iban numarasına yemek ücretini yatırıp dekontu yolladım. Firmayı tekrar aradım ve rezervasyonumu onaylattırdım. Tüm bunlar size şaka gibi geliyodur, inanın bizde aynı şeyleri düşündük. Derken rezervasyon tarihi geldi ve otele geldik. Görüntü gayet güzel, karşılama gayet iyiydi. Hiç sorunsuz giriş kaydımızı yaptırıp odamıza çıktık. Odada bizim için çift kişilik bir yatak, çocuklar içinse 2 tane tek kişilik yatak mevcuttu. Oda gayet şık döşenmiş, temiz, geniş ve kullanışlıydı. Derken akşam yemeğine indik, yemekhanede odalar gibi temiz ve şık, yemekler ise gayet çeşitli ve lezzetliydi. Ertesi sabat ıslak alanlar ve genel bir otel turu yaptık. Her şey gayet güzeldi. İnanın tüm bu aşamalardan önce kafamızda deli sorular vardı ama hiç sorunsuz gayet güzel bir tatil geçirdik. Bir kaç uyarım olacak. Rezervasyon için aramayı sabah 9 gibi, ofis açılınca yapın. Çünkü daha sonra bekleme süreleri uzuyor. Ve bu yalan diye düşünmeyin, her şey gerçek. Tabii arayan her firmayada itibar etmeyin. Mutlaka araştırın. Merak ettiğiniz her konu ile ilgili bana mesaj atabilir ve ya arama yapabilirsiniz. Şimdiden iyi tatiller dilerim.
Selahattin Bölükmeşe
14 Ağu 2022
Hediye çekilişi için geldik geldiğimiz burnumuzdan geldi resepsiyon hiç ilgilenmedi kendi odamızı kendimiz bulduk tanıtım sıfır odada havlular yoktu dışardan havlu almak zorunda kaldık ÖNEMLİ. üyelik konusu maksadı ile 5 saat boyunca zorunlu diye üyelik anlattılar eğer üyelik anlatımına katılmadığın takdirde konaklama yemek ücreti alacaklarını söylediler hatta gidebilirsiniz diye açık açık nazikçe kovdular diyebiliriz Üyelik konusu şahsi düşüncem böyle şeyleri iyi düşünüp karar verin. Otel yetkilelirinden herhangi biri mesajı okuyacaksa eğer şunu bilsin hoteliniz çok güzel ama personeliniz ilgi alaka sıfır bu konu hakkında bilginiz olsun gidecek arkadaşlara İyi tatiller dilerim
Ykş
07 Ağu 2022
Sadece insanlara 7 günlük hisse satmak için sistem kurmuşlar büyük bir ikna ordusu var çoğu genç kadın ve aşırı cüretkar giyimliler 2+1 dedikleri 1+0 aslında 2+1 derken üç kişi en fazla kalabilir demek istiyorlar pazarlama taktiği olarak öyle yazmışlar.once size bunu satıyorlar sonra 4+1 yani 2 odalı daireye çevirmek için bir tezgah daha kuruyorlar ve ilk sattıkları odayı sürekli kötuluyorlar . En son tapu muhabbetin de yüksek kırmızıya çevirmek için sizi 5 e kadar iknaya devam ediyorla bide yalandan tapu çıktı acele etmemiz lazım yoksa hakkınız yanar diyorlar ki alakası yok tapuda zaten kaç oda aldığınız yazmıyor . Ve yemek hane paralı sadece yılda yedi gün kaldığıniz oda ve havuz parasız böyle yerlere para bağlamayın benden size tavsiye bı bakiyim derseniz kesin kandirirlirsiniz tuzağa düşmeyin ...
kerem yıldırım
27 Tem 2022
Tanıtım amaçlı gittik gitmez olaydık.. Yemek salonunda gayet boşluk olmasına rağmen yer yok diyip bizi alt katta izbe bir salona aldılar 3/5 çeşit yemek seçeneği olan basık bir mekan sonra bize oteli tanıtacak eleman geldi odaları gezdik oteli üstün körü gezdirip tanıtım salonuna geçtik. Şöyle söyliyim içerde 200 civarı kişi dipdibe masalarda karşıdakinin ne dediğini anlamadan tam tamına 2.5 saat esir alındık Anlatacağı şeyi topladan 30dk lık iş ama ne hikmetse bi türlü bırakmıyorlar peşinizi Üslup desen yok hal hareket desen ofsayt Aşırı itici bir ortam 2.5 saatin sonunda bavullarımızı alıp terkettik oteli Kafamızın şişmesi ve akşamımızın heba olmasıyla kaldık Bu arada merak edenler için söyliyim sattıkları hisseli tapuda yemek hizmeti yok Odalarda ocaklar var tatile diye gelip odada yemek yapcaz şaka gibi bir işletme😂
zeynep coşar
29 Eki 2022
Otele çekilişten katıldık, bir gece iki gün sabah öğle akşam yemekleri dahil dediler. Bir gittik ne odalar söyledikleri gibi ne de öğle yemeği vardı, sanki ilgileniyormuş gibi yapmalarına rağmen hiçbir şeyi çözemediler. Aklı olan varsa gitmesin vakit öldürmekten başka bir şey değil.rezillikten başka bir şey olmadı. 5 saat konuştular almak istemiyoruz dediğimizde yarın oteli 10 da terk edebilirsiniz gibi bir üslupla karşılaştık. Böyle olacağını bilseydik gitmezdik, buraya harcadığımız parayla başka yerde tatil yapabilirdik… Bunu okuyorlarsa eğer otel yönetimi kimseye lütfen bu eziyeti yapmayın:(
Lova Hotel & SPA Yalova

Lova Hotel & SPA sağlıklı yaşam, Fitness, spor gibi olanakları ile Yalova otelleri arasında muhteşem deneyimler yaşatıyor.
Terma City Hotel

Ramada By Wyndham Yalova

5 Yıldızlı otelde Restoran, ücretsiz kahvaltı, deniz manzarası ve hamam bulunan rahat tesiste sade odaların keyfini çıkarın.
Hilton Garden Inn Yalova

Bazıları deniz manzaralı şık odaları, yüzme havuzu ve 24 saat açık spor salonu sunan modern otel.
Limak Yalova Thermal Boutique

Yalova’nın muhteşem doğasını ve termal özellikli sularını Limak kalitesiyle buluşturan Limak Yalova Thermal Boutique, şıklığı ve konfor ön ...