Anemon Eskişehir

Array

Bu şık otel, Yılmaz Büyükerşen Balmumu Müzesi'ne 7 km, Sazova Parkı Batı Araç Girişi'ne 3 km uzaklıktadır.

Konforlu odalar ve süitler Wi-Fi erişimi, düz ekran televizyon, mini bar, kasa ve çay-kahve seçenekleri sunar. Bazı odalarda oturma alanları vardır. Oda servisi mevcuttur.

Kahvaltı ücretsizdir. Yeme-içme seçenekleri arasında bar, kafe/bar, biri çatıda 2 restoran vardır. Diğer imkanlar arasında spor salonu, açık ve kapalı yüzme havuzu ile birlikte hamam ve jakuzi içeren spa yer alır. Masaj hizmetleri mevcuttur.

Çamlıca, Mustafa Paşa Sk No:61, 26180 Tepebaşı/Eskişehir, Türkiye

Gamzenur Topdemir
07 Ağu 2022
Paranızla rezil olmak için gidecekseniz, buyrunuz otelin kapıları size sonuna kadar açık! Odalar çok eski, halılar ve perdeler o kadar yırtılmış ki perde camı kapatmıyor. Odayı sadece 3 gece lambası aydınlatıyor, bu haliyle aşırı loş ve iç karartıcı. Odada vakit geçirmeyiz diye görmezden geldik havuza indik, kapalı havuz özel ders için çocuk dolu ve aileleri dışardan tv ile çocuklarını izliyor. Siz de bu havuzu kullanmak zorundasınız! görevliye ders ne zaman biter ne zaman sakin olur biz o zaman gelelim dedik sakin olmaz her zaman ders var ama orta kulvar size ait kullanabilirsiz diyor :) orta kulvarın bize ait olması büyük incelik (!) fakat orta kulvarda boş yer yok :) açık havuz ise bizim konakladığımız tarihte hava yağmurlu olduğu için kullanılamadı. Gün içinde açık havuzun başında çalan müzikler aşırı gürültü odada sesten rahatsız olmamak mümkün değil. Bir de müzik zevklerine saygı duyuyoruz tabiki ama çalan müziklerin çoğu yoğun küfür içerikli müzikleridi (5 yıldızlı bir otelde!) Kahvaltı ise aşırı vasattı.
Nisan Hakan
15 Kas 2022
(bir ay önce)
Kendini yenileyememiş çok eski bir otel. Dışarıdan nasıl eski görünüyorsa içi de öyle eski hiç şüpheniz olmasın. Geceliği 1700 liraya verdikleri odayı beğenmeyince bize 300 lira farkla suit oda vermeyi teklif ettiler. Kabul etmedik. Sonra ücret almadan bize suit odayı teklif ettiler. Aşağıya geceliği 2000 liradan itelemeye çalıştıkları suit odanın banyosunun fotoğraflarını bırakıyorum. Sakın ola restoranında yemek yemeye de kalkmayın, iki kişi dondurulmuş bim köftesi yiyip 500 lira hesap ödedik. Kısacası otelde kalmadık, yemek yiyip çıktık. Ödemeyi iptal etmek istediğimizde de “yapamayız edemeyiz, kartla ödediğiniz için iptal edemeyiz” gibi bahanelerle ayak direttiler. Neyse sonuç olarak geceliğine en fazla 300 lira verilecek bi oteldir, dışarıda yüzlerce seçenek varken bu otele gelinmez. Şimdi 2000 liraya başka bi otelin deluks odasında kalıyoruz ve her şey son model, yepyeni ve çok şık. Sevgiler ✌🏼
UMUT YILDIRIM
23 Ağu 2022
Otel İle İlgil Düşüncelerim: •Ön Büro Müdürü Anıl Bey Gayet Kibar ve İlgili. •Çalışan Personel Gayet Saygılı Ve Kibar. •Oda Ortalama Seviyede Herşey Eksiksiz Çalışıyordu. •Açık ve Kapalı Havuz Olmak Üzere İki Adet Havuz Var. •Kapalı Havuz da Çok Fazla Klor Var. •Her İki Havuza da Dışarıdan Müşteri Kabul Ettikleri İçin Kalabalık. Otelde Konaklayan Bir Misafir Olarak Biz Rahatsız Olduk. Ayrıca Küçük Çocukları Grup Halinde Getirip Yüzme Dersleri Veriliyor. Kalabalıktan Dolayı Havuz Ve Çevresi Çok Çabuk Kirleniyor. •Bu Olumsuzlukları İlgili Personellere İlettiğimiz de Telafi Amaçlı Odamıza Meyve Tabağı Gönderdiler. •Çıkacağımız Gün Oda Kartlarımızı Teslim Ederken Havuzu ve Odayı Bir Gün Daha Ücretsiz Kullanabileceğimizi Olumsuzluklardan Dolayı Üzgün Olduklarını Söylediler. Hazırlanıp Çıkış Yaparken Söyledikleri İçin Değerlendiremedik. Daha Sonra Müsait Olduğumuz Bir Gün de Gelebileceğimiz Söylendi. •Oda Kahvaltı Konseptinde Açık Büfe Kahvaltı Güzeldi Çeşit Çok.Yalnızca İçecek Sayısı Az Çay Ve Kahvenin Dışında İki Çeşit Toz Meyve Suyu Var. Umarım Faydalı Olur.
Ali Gün
15 Kas 2022
(bir ay önce)
Bu otel nasıl beş yıldız almış anlamak çok zor.12.11.2022 Cumartesi akşamı ailemle birlikte kaldık. Havalandırma çalışmıyor, suyun basıncı yetersiz, duş aldığınız yerde ters eğim var ve 2 dakikadan sonra su birikiyor. Örneğin ben duştayken su gitti ve o halde beklemek zorunda kaldım. Ayrıca yan tarafta düğün var ve sizin o alana geçmenize izin yok fakat düğün misafirleri otelin her yerine girip sizi rahatsız etme hakkına sahip. Burası otel değil, düğün ve toplantı davetlerinin verildiği bir yerdir. Bu kadar aksilik veya soruna rağmen bir kişide dönüp nezaket gereği bir şey söyleme gereği hissetmiyor. Turizm bakanlığına gerekli şikayetlerde bulundum. Tur şirketlerine de bildireceğim. Çünkü bu işletmeler nasılsa tur şirketleri getiriyor diye önemsemiyorlar.
Nural Kayabas
11 Eyl 2022
Açık havuzu için gittik. Havuz suyu gayet temizdi. Soğukluğu için bişiy diyemem sonuçta burası Eskişehir. Ama havuz gayet temizdi sıkıntı yok. Lakin etraf biraz pis. Çöpler sigara izmaritleri vs. pet şişeler her yerde. Birde kişiye göre mi hizmet var yoksa bizi mi beğenmediler anlamadım. Bize self servis dediler biz kendimiz yemeğimizi almaya gittik ama başkalarına yemekler şezlonglarına kadar gitti. Anlam veremedim. Birde ricaaaa ediyorum müzik çalan arkadaş her kimse azıcık şarkı arşivini genişletsin. Bu kadar leş şarkıları özenle nasıl seçti pess.
ibis Eskisehir

Bu modern otel Eskişehir Havacılık Müzesi'ne 1 km uzaklıktadır. Ayrıca Kurşunlu Külliyesi Camii'ne ve Şelalepark'ın gezinti yerleri ve ...
Park Dedeman Eskişehir

Bu modern otel, Eskişehir Anadolu Havalimanı'na 14 km, cam heykeller bulunan Çağdaş Cam Sanatları Müzesi'ne 3 km uzaklıktadır. ...
Vendome Hotel

Mağazalarla çevrili dar bir sokağa bakan bu rahat otel, Eskişehir Çağdaş Cam Sanatları Müzesi'ne ve gerçekçi bal mumu ...