Sade Butik Otel

Bodrum merkeze ve sahile yürüme mesafesinde olan temiz nezih bir aile oteli.

Bodrum merkeze ve sahile yürüme mesafesinde olan temiz nezih bir aile oteli. Uygun fiyatlı konaklama seçeneği arayanlar için ideal bir otel.

Kumbahçe, Sade Butik Otel, Üçkuyular Cd. 6/b, 48400 Bodrum/Muğla, Türkiye

erkin göçmen
30 May 2022
Değerlendirme kriterlerini; konum, kahvaltı, oda büyüklüğü, banyo büyüklüğü, ortak alan kullanımı, çalışanlar olarak ele aldığımda ortaya çıkan sonuç şöyle; Konum; 5/5 bodrum çarşının tam merkezinde. Otogardan ulaşım yürüyerrk 5-10 dkka arası. Çarşının içerisinde. Ancak curcunadan da etkilenmiyor. Kahvaltı; 4/5 açık büfesi bu tarz işletmeler için son derece zengin. Ancak sıcak ürün (sigara böreği) tek alternatifti. Bunun yanında omlet seçeneği de olsaydı 5/5 de verirdim. Yine belirtiyim seçenekler zengin ve ürünler kaliteliydi. Çay ve kahvenin gün boyu ikram denildiğini hatırlıyorum. Oda büyüklüğü; 5/5 bu puanları verirlen otelin kendi muadilleriyle karşılaştırdığımı unutmayın. Aynalı Makyaj masası iki komodin bir el çantası koyma yeri, askııl ve genişçe bir gardropla eşyalarımı nereye dizeceğim derdim olmadı. Odadaki mini buzdolabınson derece sessiz ve soguktu. Klima iyi soğutuyordu. Odanın hemen önündeki alana ıslak çamaşırlar serilebiliyor bu çok önemli. Yatak çok rahattı büyüklüğü iyiydi. Temizlik gayet iyiydi. Banyo; 4/5 banyo temizdi armatürler sağlamdı. Beni en çok şaşırtan şey gerçekten kaliteli tuvalet kağıdı kullanmalarıydı. Sabunda gayet kaliteliydi. Çalışanlar; 5/5 Cemre bey bizle son derece ilgili ve güleryüzle ilgilendi. Sabah erken gelmemize rağmen kahvaltı ikram etti. Sonuç olarak son derece memnun kaldık tam bir fiyat performans oteli. (Böylr diyince yanlış anlaşılmasın otel gayet iyiydi) Hatta bu hizmet kalitesi için iki kat fiyat ödense yeridir. Diğer kullanıcı notları; üst kattaki odalarda kaldık. Çift tatili yaptık, 3 gece konaklama yaptık. Tekrar bodruma gidersem kalırmıyım??? Tabiki yer varsa kalırım :)
Tolga Yılmaz
01 Ağu 2022
Otel konum olarak gidebileceginiz en iyi noktada. Anlaşmalı otoparkı 7/24 açık olması sayesinde araç park etme sıkıntısı yaşamadan gezme şansımız oldu. Kahvaltısı diger butik otellere göre daha kaliteli kullandığı ürünler gayet lezzetli ve günlük sunumdu. Sürekli çay kahve ikramı mevcuttur. Odada kullanılan El sabunu vs herşey EYÜP SABRİ TUNCER in ürünleri kaliteden ödün vermeyen bir otel. Oda olarak güzel ve temiz her gün oda temizligi yaptırabiliyorsunuz. Oda ile tek sıkıntım alt kattaki odalar ortak alana baktığı icin dış ses hem odaya geliyor hemde odadaki ses dışarı cıkabiliyor sabah 9 da kahvaltı servisini duyabiliyorsunuz. Otel sahibi Cemre bey inanılmaz ilgili kendisi her türlü yardımcı oluyor müşteri isteklerine bizde referans üzerine SADE BUTİK oteli tercih ettik ve cok memnun kaldık. Açıkcası tekrar gidersem boş yeri olursa tercih ederim ama üst katları :)
Büşra karataş
17 Eyl 2022
Tek kelime ile MÜKEMMEL bir butik otel. Konaklama için odalar temiz gerekli olan her şey eksiksiz mevcut. İstediğiniz zaman temizliğinizi yapıyorlar. Kahvaltı açık büfe olarak veriliyor. Her şey güzel ve kaliteli. Sıcak olarak sadece sigara böreği mevcut. Ancak o bile olmasa olur. Çiçekli bahçede kahvaltı yapmak bile yetiyor. Alt katta kahvaltının hazırlandığı yerdeki oda da 5 gece konakladık. Hiç bir şekilde bir ses duymadık sabahları. Gün içinde çay ve kahve hizmeti devam ediyor. Kendi elleriyle Türk kahvesi bile yapıp ikram ediyorlar. Öncelikle Cemre bey ve diğer kişiler çok ilgili ve güler yüzlüler. Her konuda yardımcı oldular. Bir daha gelirsem tekrar kalmak isteyeceğim tek yer artık Butik Sade 🧡🧡🧡
aysun sencer
23 Tem 2022
Sade oteli internet üzerinde araştırırken bulduk bu kadar iyi yorumları okurken bu kadarda var mıdır diye düşünmedim değil ama gidince yapılan yorumlar kadar varmış.Kendi evimizde gibi hissettik.odanin kapısını kapatıp cikinca kafa dinlemek için disari gitmenize gerek yok otelin guzel masalarında oturup cay yada kahvenizi içiniz yok biraz kafa dagiticam derseniz kapıdan çıkıp 3 dk yurumeniz yeterli.otel merkezde aracı olmayanlar için büyük bir nimet:) isletmeci Cemre bey için söylenecek söz yok.Her konuda yardımcı oldu ne sorsak cevabımızı aldik ve alternatifler sundu.Çalisanlar keza aynı şekilde güler yüzlü sıcak insanlar. Artik tatil yerimiz belli ve 2023 yazını 4 gözle bekliyoruz.
Emine Tel
03 Ağu 2022
İnternette okuduğumuz yorumlara göre sade butik otelde kalmaya karar verdik. İyiki yorumlara bakarak burayı tercih etmişiz. Biz 5 kişilik oda da kaldık. Arkadaşlar veya aile için çok yeterli bir oda. Sabah kahvaltısı da gayet yeterli güzeldi. Otel çok samimi ve sıcak. Merkezde olması da bizim için çok iyi oldu. Cemre bey nereleri gezmemiz konusunda bizi çok güzel yönlendirdi. Tekne turunu ayarlamamızı sağladı. Gece kahve istediğimizde hemen yardımcı oldular. Bodruma bir daha gelirsek kesinlikle tercih edeceğimiz yer Sade Butik otel olur :)
Sade Butik Otel

Bodrum merkeze ve sahile yürüme mesafesinde olan temiz nezih bir aile oteli.
Han Boutique Hotel

Mağaza ve restoranlarla bezeli bir cadde üzerinde yer alan bu konforlu otel, Akdeniz kıyılarındaki Sarıgerme Plajı'na 2 km ...