Sarıkamış Kayı Resort Otel

Ülkemizin popüler kayak merkezlerinden olan Sarıkamış Kayak Merkezi'nde pistlere sıfır konumda yer almaktadır. Sarıçam ormanları arasında yer alan Kayı Resort Otel'in toplam 63 odası bulunmakta ve hepsi dağ ve kayak pisti manzarasına sahiptir.

Alkolsüz Tam Pansiyon konsepti ile  açık büfe kahvaltı öğle ve akşam yemeği hizmeti sağlamaktadır.
Çocuk oyun alanları, SPA ve fitness merkezi, kapalı havuz, kayak ekipmanı kiralama imkanları bulunmaktadır.
Kars Sarıkamış civarında keyifli bir kayak tatili geçirmek isterseniz tercih edebileceğiniz 5 yıldızlı kayak otelleri arasındadır.

Bayrak Tepe, Sarıkamış Kayak Mrk., 36500 Sarıkamış/Kars, Türkiye

Ömer Alp Bektaş
18 Şub 2022
14.02.2022-18.02.2022 tarihleri arasından Kayı Resort otelde eşimle birlikte konaklama fırsatımız oldu. Otelin yeni olması, odalarının tertemiz olması ve tüm çalışanların yardımsever, ilgili ve güler yüzlü olmaları bizi evde gibi hissettirmiştir. Ayrıca yemekleri çok lezzetli olup, 5 çayında çeşitliliğin bol ve sunulan ürünlerin taze olması, kayak yapmaktan yorulup gelen misafirler için lezzetli bir karşılama sağlamıştır. Otelin aktivite salonunun içinde tırmanış yapanlar için biri büyük, biri küçük parkurun olması, mini bi basket sahasının olması, bilardo ve benzeri oyunların olması, küçük misafirler için oyun odasının bulunması akşamları ilgilileri için zamanı iyi değerlendirmek için güzel düşünülmüştür. Ayrıca günün yorgunluğunu atmak için hamam, sahuna, kaplı yüzme havuzunun olması ve karma olması gibi bayanlar için ayrı hizmetlerin verilmeside hoşumuza girmiştir. Eşimle beraber dört günlük tatilimizden çok keyifli bir şekilde ayrılıyoruz. Otelin genel özelliklerinden çok çalışanların güler yüzlü ve ilgili olmaları bizi en çok etkilemiştir.Artı parantez olarak otel genel müdürü Bora bey ve restorant çalışanı Asuman hanıma çok çok teşekkür ederiz
Yns Alis
06 Mar 2022
Alkollü bir otel olmadığı için ailecek tercih ettik. Geçen yıl Kayı snow da kalmış biri olarak söylüyorum. Otel lokasyonu ve oda konforu iyi, fakat organizasyon yetersiz... Snow otelin yemekleri ve kahvaltısı daha lezizdi, daha çok çeşit vardı . Personelin ilgisi daha yüksekti buraya göre... Mescitte havlu atılan çöp kovası dolmuş taşmış gorevli yok... Çay lobide 10 lira, nargile içilen alanda 5 lira... Lobide veya restaurantta çay veya içecek istediğinizde hemen görevimi yapayım diyen arkadaşlar yok. Muhabbet ediyorlar... Sauna, havuz bölümüne hiç inmedim. Buralara yorum yapamayacağım.
Zerrin Kivanc
15 Şub 2022
Çocuklarımızla 4 gece kaldık otelde. Çok rahat ettik. Aileler için çok uygun. Personel çook ilgili,çok samimi. Otelin alkolsüz olması ilk tercihimizdi. Alkolsüz dağ oteli bizim için süper oldu. Tek sıkıntı yemeklerde ( Taze yapılan pideler hariç ). Çok çeşitli yemek çıkarıyorlar ama çoğu lezzetsiz malesef. Yenmiyor değil ama iyileştirilmeli. Belki daha az çeşit olup deneyebilirler. Bu kadar özene yazık oluyor. Sonuç olarak ailece çok memnun kaldık. Kayak diyince aklımıza başka bir yer ve otel gelmeyecek. En üstünden en alt kademesine kadar bütün otel personeline teşekkür ederiz.
Levent Pınar
10 Şub 2022
30 yıldır sayısız dağ oteli ve kayak merkezi gördüm. En kötü kahvaltı, en kötü akşam yemeğine maruz kaldık. Alkol yok. Genel alanlar pis, yemek masaları yapış yapış, garsonlar ordan oraya boş boş geziyor. Genel müdür ortada komik komik egolu bir sekilde karsı, personeli kötüleyip bize sizlaniyor. 6 gece rez yaptirdik 3 gece dışarıda yedik, 1 gece erken çıktık. Bedavaya kalmıyorsanız gelmeyin. Kars'ta benim için bitmiştir. Turizm katilleri.
omer cinar
27 Oca 2022
Havalani Otel transferi ucretsizdi..Otele İlk geldiğimiz andan itibaren güler yüzlü insanlar sizi karşılıyor,Odalar son derece temiz ve sıcak. 1 yasin da oğlumuz olduğu için, ısı bizim icin önemliydi..Skipass'ı nereden alabileceğimizi öğrenmek için resepsiyona uğradığımızda ; gülümseyerek ücretsiz olarak biz veriyoruz yanitini aldik . Güzel bir jest.Kayak odası Ekipmanları Son derece kaliteli ve yeni.Özellikle hijyene gösterdikleri Özen çok hoşuma gitti .Calışanların tamamı son derece Saygılı ve yardımsever. Profesyonel hocalar 9 ve 11 yaşlarındaki Kızlarıma çok güzel kaymayı Öğrettiler ve sevdirdiler..Kayak odasi tesise deger katmis..Yemek konusunda ve kahvaltıda ürünler yeterince çeşitli ve gerçekten lezzetliydi .Garsonlar ve restoran şefi son derece ilgili ve güleryüzlü.Iki defa seyrettik aksam yemegin de yapilan Kafkas gosterileri de hoşdu.Cocuklar havuzda ben spa da mutluyduk.Tereddutsuz tekrar gelecegim be küçük çocuklu ailelere tavsiye edebilecegim guzel bir tesis .
Kayı Snow Otel Sarıkamış

Sarıkamış Kayak Merkezi'nde yer alan Kayı Snow Otel, Kars otelleri arasında kış turizmi için sıkça tercih edilen oteller ...
Karabağ Hotel

Merkezi konumu ile kolayca ulaşabileceğiniz Karabağ Hotel, şehir merkezindeki turistik mekanlara yürüme mesafesindedir. Kars gezinizin ardından yorgunluğunuzu atabileceğiniz Türk ...
Kars-ı Şirin Otel

Kars merkezde bulunmaktadır. Karsın tarihi dokusunu ve günümüz modern çizgiyi bir arada kullanılan mimarisi ile diğer oteller arasında ...
Hotel Katerina Sarayı

Kars Kalesinin eteklerinde yer alan Hotel Katerina Sarayı, merkeze 3 km mesafede bulunmaktadır. 26 standart oda, 7 özel taş ...