Yacht Classic Hotel

Array

Yacht Classic Hotel, çeyrek asırdır Fethiye'nin merkezinde denize sıfır konumu, şık dekorasyonu, canayakın servis anlayışı, lezzetli menüsü ve huzur dolu atmosferiyle hizmet vermektedir.

Karagözler, Fevzi Çakmak Cd. No:24, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye

Amine Yay
31 Tem 2022
🇩🇪 Das schönste und gepflegteste Hotel in Fethiye. Wir waren von anfang bis zum Ende sehr zufrieden. Die Stadt ist in 5 min mit dem Taxi und zu fuss in 10-15 min zu erreichen. Zudem möchte ich sagen das der Herr der unser Zimmer sauber gemacht hat eine Top Leistung abgegeben hat. Das Abend essen war sehr lecker, so das wir uns jeden abend darauf gefreut haben.wir waren in der wasservilla und haben die ruhe genossen. Zuerst hatten wir zu 2 gebucht aber haben dann noch eine person dazu gebucht und haben nur einen kleinen beitrag für eine halbpension dazu bezahlt. Richtig nett und sehr kulant. Nächstes jahr werden wir genau wider hier sein 🤍 🇹🇷 Fethiyenin En güzel Hoteli desem !! Karşılamadan tutun cıkışa kadar herşey detaylı anlatılıp yüksek kalitede ağırlanmak bu olsa gerek !! Biz su Villasında kaldık. Odaları Temizleyen Beyfendi çok nazik ve tertemiz bir Performans ile bizleri çok memnun bırakdı. Odalar temiz kokuyor insanın içi acılıyor. Kahvaltı çok başarılı ama Mori Restoran daki akşam yemeğinin eline kimse Su dökemez okadar kaliteli ❤️ Lezzet deseniz fevkaladenin fevkinde! Biz çok memnun Kaldık. Gelen herkeze tavsiye ederiz ! Ayrica soradan bir kisi ek ettik ve inanilmaz bir fiyat ile şaşırdık kuruşu kuruşuna yacht classic Hotele helal olsun ❤️ Seneye görüşme dileğiyle Sevgilerimizle Amine Samet Yay ve Kübra Ulutas
Doğan Zorlu Zafer
04 Eyl 2022
Otelde eylül başı 3 gece konakladık. Ben her açıdan çok memnun kaldım ve inanın eksik bulamıyorum. Odalar yenilenmiş, aile odasinda kaldık ki 2 odanin birlesimi şeklinde dehşet bir odaydı. Mori restoran zaten sehrin 1 numarası, kahvaltı restoran servis muazzam. Çok çok bir ufak eleştiri havuz bar personeli bir tık görev tanımlarından uzaklaşmış muhabbeti fazla arttırmış. Nesrin hanım ve resepsiyon Emre ye ekstra teşekkürler. 👏👏👏
Berfin K.
13 Eyl 2022
Otelın spasını denedık bu gidişimizde . En son 1 yıl önce torba da bir otelde masaj yaptırmıştım ve ondan sonra nerede masaj yaptırsam begenmemiştim . Boyun fıtıgı olan bir insanım ve tutulmalarım agrılarım olur sürekli. O yüzden çok önemli benim için iyi bir masaj. Bu sene Yacht Classıc de Asya hanıma yaptırdıgım(kendisi endonezyalı) masaj haaarikaydı. Sadece fıtıgım var dedım ve ona bıraktım kendimi medical masaj yaptırdım uyguladgı baskıda sesımı cıkartmadım ama bence kararındaydı ıstesenız azaltırda emınım. Ama hiç karışmadım ve o kdar iyi geldiki anlatamam çıktıgımda kendımde degildim resmen rahatlamış üstümden yuk alınmış gibiydi. Eşimde Türk bir beyfendı var adını almayı unuttum ona yaptırdı oda aynı sekılde cok cok memnun kaldıgını ve yorumda belirtmemi istedi özellikle. Yolunuz düşersede deneyin fiyatlar normal . Eylul 2022 medical masaj 50 dakıka 50Euro . Adam başı.
Duygu Güven
23 Eyl 2022
Tatil için güzergahımız farklı bir noktaydı. Fethiye de kahve içmek için durduğumuzda bir an karar verdik çat kapı gittik. Resepsiyon da bizleri güleryüzle karşılayıp fazlasıyla ilgilendiler. Jakuzili deluxe odayı ve water villayı deneyimleme şansımız oldu. Odalar konforlu, her detay düşünülmüş ve tertemizdi. Pool Bar keyifli ve çeşitliydi. Mori restaurantta sabah kahvaltıları muazzamdı. Sessiz sakin ve açık büfe yeterliydi. Gönül rahatlığı ile gidip dinlenebileceğiz bir otel. Geçirdiğimiz keyifli iki gün için herkese teşekkür ederiz. Aldıkları rakamlardan daha iyi bir hizmet veriyorlar. 10/10
Erhan Acar
29 Ağu 2022
Balayı için classic deniz manzaralı odayı ayırtmıştık ancak bizlere jest yapılarak 2 katı fiyat olan water villayı verdiler başta Yaren hanım olmak üzere tüm otel çalışanlarına ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederiz çok güzel bir balayı geçirdik tekrar görüşmek dileğiyle.
Zehra Hotel

Güneşin yeşil ve maviyle dansına şahitlik edeceğiniz, ailenizle ferah ve konforlu odalarda huzur bulacağınız islami otel sizi bekliyor. ...
Hotel Petek

Şehir merkezinde yer alan bu sakin otel; Saatli Kule'ye 7, Kışla Parkı'na 13 ve Akyol Camii'ne 14 dakika ...
Uslu Otel Royal Yachting

Ege Denizi kıyılarında yat temalı, sakin, temiz ve ferah bir otel.