Abant Lotus Otel

Abant Lotus Oteli, Türkiye'nin Bolu ilinde Abant ilçesinde yer alan bir Abant butik otelidir. Abant Lotus Oteli, doğal güzelliği ve açık havasıyla Abant konaklama imkanı vermektedir. Abant Lotus Oteli, konforlu konaklama imkanları sunan modern bir yapıdadır ve çeşitli odalar ve suitler sunmaktadır. Abant Lotus Oteli, ayrıca bir restoran, bir bar, bir fitness merkezi ve bir spa gibi çeşitli olanaklar ve hizmetler de sunmaktadır. Abant Lotus Oteli, tatilini doğal güzelliklerin içinde geçirmeyi planlayan turistler için popüler bir seçimdir.

Aşağı akçaalan mevkii, 14030 Akçaalan/Bolu Merkez/Bolu, Türkiye

pınar demirbaş
10 Eyl 2022
“Noktaya yolculuk şifa kampı” kapsamında geldik. Bir otel değil de arkadaş evi gibi düşünün. Tüm çalışanlar güleryüzlü, çözüm odaklı, sizin konforunuz için her türlü yardıma açık. Dere kenarında sabah meditasyonlarım çok huzur vericiydi. Yediğimiz her şey mi lezzetli olur, şeflerimize ayrıca teşekkür ediyorum. Grup olduğumuz için talebimiz üzerine bahçede ateş yaktılar, ateş başında masal gecesi yaptık. Odaların döşemeleri vb. biraz yıpranmış olabilir ama çok temizdi. 1-2 gecelik dinlenmek için ideal. Yakınlarında patika da varmış, ben yalnız yürümekten çekindiğim için gezmedim, bilemiyorum. Her şey için çok teşekkürler Lotus Otel. İlk fırsatta tekrar görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın.
Gürol Almacıoğlu
05 Kas 2022
(bir ay önce)
Birkaç yıl önce geldiğim ve aynı performansı görmeyi bekleyerek tekrar geldim fakat hayal kırıklığına uğradım. Sadece kahvaltı için gittik ve önümüze gelen çeşidin azlığı ve standart kahvaltıcılara benzeyen şekilde bir hizmet vermeleri üzdü. Fiyat performans konusuna hiç girmiyorum ne yazık ki, gelen ürüne karşı ödenen fiyat üzücü. Ortamından dolayı doğal bir güzellik sunmasına puan veriyorum sadece.
S B
10 Eki 2022
Abant’taki NET en iyi ve en konforlu hotel!! Hem ev konforunda , hem doğa manzaralı . Oda çok şık. Yatak özellikle en iyi otel yatağı diyebilirim. Özellikle 104 numaralı oda tavsiye ediyorum. Full camlı ve dere, orman manzaralı. Biz 2. Kez tercih ettik. Eminim siz de bir kere gittikten sonra tekrar orada konaklamak isteyeceksiniz Teşekkürler Abant Lotus 🙌🏼
ender bekar
24 Eyl 2022
Kusursuz kafa dinleyebileceğiniz adreslerden biri.Doğa harika,yemekler leziz,servis kusursuz,içinizi ısıtan şöminenin karşısında bir kahvenin koca bir haftanın yorgunluğunu sileceğine bahse girerim :) . Unutmadan,sabah kahvaltısını sakın es geçmeyin,benden söylemesi
Arzu Ertağ
05 Eyl 2022
Yeri gerçekten güzel kahvaltısı da çok çok iyi. Otelin lobisi de çok keyifli. Fiyat biraz bana göre yüksekti ama yine yeniden gitmeyi düşünüyoruz😄
Abant Manzara Otel

Yemyeşil bir alanda yer alan rahat alkolsüz Bolu otellerinden biri olan Abant Manzara Otel; D100 kara yoluna 12 ...
Bolu Suit Otel

Bolu iş ve finans merkezi olan şehrin merkezinde İzzet Baysal Caddesi üzerinde bulunan Bolu Suit Otel, Cadde Avm, ...
Esentepe Kayak Merkezi

Bolu'da kışın gezilecek yerler arasında yer alan Esentepe Kayak Merkezi, Bolu Gerede ilçesinin arka kısmında yer alan ve ...
Abant Hitit Otel

Abant Hitit Otel, eşsiz doğal güzellikler arasında Abant konaklamasının yapılacağı Abant Gölü otellerinde biridir. Şehrin gürültüsü ve karmaşasından ...
Dorukkaya Otel

Dorukkaya Otel, Türkiye'nin Bolu ilinde yer alan Kartalkaya kayak otellerinden biridir. Dorukkaya Otel, yüksek dağların eşsiz manzarası eşliğinde, ...